Oscyloskopy Unitech UT-2102/2202

Ostatnio widzę trochę ofert we w miarę przystępnych cenach.
Warto to kupić?
Mój OS-710 zajmuje mi pół biurka i może dałoby się coś mniejszego.
pozdrawiam,
Andrzej

Re: Oscyloskopy Unitech UT-2102/2202

Jak to jedyny argument to może taniej było by większe biurko? :)

Re: Oscyloskopy Unitech UT-2102/2202

Wiesz ile kosztuje metr kw mieszkania ? :-)

J.

Re: Oscyloskopy Unitech UT-2102/2202

No to dorobić półkę na niego i inne kloce.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  A ja mam rosyjski oscyloskop Rimeda C1-131 kupiony na targowisku od ruskich w
93 roku,
dwukanałowy, z pamięcią, niewielkich rozmiarów i do dziś działa ja nówka:
http://obrazki.elektroda.net/26_1285957285.jpg

--
Pzdr.
Marek

Re: Oscyloskopy Unitech UT-2102/2202
Wiem teraz, że na grupie są specjaliści od cen mieszkań, gabarytów biurek,
ale coś brakuje kogoś kto chciałby się podzielić informacjami na temat
oscyloskopu.
A może jest ktoś?

Re: Oscyloskopy Unitech UT-2102/2202
sc$rjk$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...> Ostatnio widzę trochę ofert we w miar
ę przystępnych cenach.
iejszego.
ów biurek,
a temat

Chyba UniTech nie jest zbyt popularny jeszcze w Polsce. Ja jak
kupowałem miernik UniTech to po zapytaniu
tutaj o opinie odpowiedziała jedna osoba, która taki miernik używa.
Wydaje mi się że UniTech to porównywalna marka z Axiomet. To są
przyrządy z tej samej półki (przynajmniej mierniki).
Może tutaj znajdziesz coś dla siebie: www.atlantec.pl
W tym roku toczyły się tutaj dyskusje na temat oscyloskopów w tym
przedziale cenowym. Poszukaj w archiwum.

pytajacy

Re: Oscyloskopy Unitech UT-2102/2202

dyskusyjnych:k92jsc$rjk$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

Tak na pierwszy rzut oka, jak dla mnie to zbyt mała rozdzielczość LCD i
jakoś cena/parametry zbyt wysoka.
Zastrzegam że w praktyce nie sprawdzałem, a po dyskusjach tutaj kupiłem
Owona.

--
nic do powiedzenia
www.wojtiuk.pl