oscyloskop radziecki C1-101

Szkoda go wy.. utylizować, a zupełnie stracił jasność tzn. wolne przebiegi przy przyciemnionym świetle jeszcze idzie zobaczyć, ale to już na siłę. Jedyne co mogę stwierdzić, to napięcie po zasilaczu 12V jest prawidłowe. Po zdjęciu obudowy zapał do naprawy całkiem mi przeszedł ;) Wszytko upchane, polutowane, poskręcane, każda śrubka inna. Gdybym miał choć rozpiskę napięć na lampie...

Reply to
Mirek

W dniu piątek, 2 grudnia 2016 22:04:08 UTC+1 użytkownik Mirek napisał:

Proszę, oto serwisówka:)

kropelka

W dniu 02.12.2016 o 22:17, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Dzięki za wyszukanie. W następnym podejściu obmierzę napięcia na lampie, ale na razie czasu brak. Właściwie to przydała by się sonda wysokonapięciowa - coś wykombinuję.

Reply to
Mirek