MOSFET-y przełączające na 3.3V

W tej chwili używam jeszcze w swoich projektach układów na logice 5V,
jednak powoli próbuję zrobić rozeznanie odnośnie 3,3V.
Do tej pory, gdy zachodziła konieczność przełączania większego prądu,
używałem MOSFET-ów w rodzaju IRLZ44 albo IRF7105 (podwójny N+P,
szczególnie przydatny gdy idzie o mostki/półmostki H).
Jak takie tranzystory zachowają się przy obniżeniu napięcia zasilania?
Rds(on) znacznie wzrośnie po obniżeniu Vgs do 3,7V (akumulatorek li-on)
3,3V albo 2,7V? Mogę jeszcze spokojnie korzystać z tych tranzystorów,
czy trzeba będzie poszukać czegoś innego?

Site Timeline