Łuba:Komputerowe projektowanie układów cyfrowych w strukturach PLD

Witam!

> Czy ktoś może posiada w wersji elektronicznej ? > Byłbym wdzięczny. > Pozdrawiam > >
Reply to
gucio

gucio napisał(a):

na

szukałeś ? kiedyś sporo materiałów tam mieli.

Reply to
grg

Właśnie pracownicy tej uczelni to napisali i nie chcą tego tak sobie udostępnić!

Użytkownik "grg" <grgA_TO snipped-for-privacy@abrahama.net.pl> napisał w wiadomości news:slrncqi06g.23n.grgA_TO snipped-for-privacy@diabolus.abrahama.net.pl...

Reply to
gucio

gucio napisał(a):

Ja wiem, kto to napisał, miałem zajęcia z kilkoma osobami stamtąd... Skrypty do takiego np. PUL-u też napisał prof. Łuba, a są tam udostępnione. (przynajmniej częściowo).

Reply to
grg

W artykule <cob12d$clq$ snipped-for-privacy@centrum2.netia.piekary.net> gucio napisał(a):

To może warto to uszanować? Poco robić wbrew tak symaptycznym ludziom?

Reply to
Pawel Kolodziej

Ja szanuję Ich , ale akurat ta książka nie jest mi tak potrzebna abym musiał ją kupować. Jest dostępna w bibliotekach i mogę poczekać. Potrzebuję tylko kilka stron z tej książki do wglądu. Więc nie uważam żebym robił coś źle. Pozdrawiam

Użytkownik "Pawel Kolodziej" snipped-for-privacy@elka.pw.edu.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@localhost.localdomain...

Reply to
gucio