ładowanie 18650

W dniu 16.04.2019 o 21:07, ToMasz pisze:

jak wymyślisz coś ciekawego to się pochwal, też by mi się przydał bufor ~10-20V z podtrzymaniem li-ion, kwasówki nie są trwałe...

Reply to
tck

W dniu 17.04.2019 o 19:19, tck pisze:

Na ten moment, uczę sie o ogniwach. właśnie niedoładowanie zwiększa ich trwałość, wiec jako bufor - 4.0, maks 4.1v. diodami zenera. ale cokolwiek będę mógł powiedzieć za pół roku, przynajmniej tyle by musiało bezawaryjnie działać.

ToMasz

Reply to
ToMasz

W dniu 17.04.2019 o 20:03, ToMasz pisze:

chińczycy niby mają gotowce np

ale nie wiem jak z trwałością... U nas widziałem podobne na jeden akumulator a to trochę mało.

Reply to
tck