Jeden NAND w obudowie

Są bramki NAND lub AND pakowane po jednej sztuce w obudowie?
Lub jak zrealizować sterowanie z matrycy? Gdzie na skrzyżowaniu mam dwa
sygnały, które trzeba pomnożyć. Odległości od skrzyżowań matrycy są duże (to
nie jest na płytce) i dawanie 7400 komplikuje sprawę.

Robert

Re: Jeden NAND w obudowie

proszę

Re: Jeden NAND w obudowie

http://www.bodziose.pl/DUPERELE/WIZUALIZACJE/04094.png
http://www.bodziose.pl/DUPERELE/WIZUALIZACJE/04125.png

pozdro
BSE

Re: Jeden NAND w obudowie

Zapomniałem dopisać, że mi to zajmuje w obudowie 6x6mm

Re: Jeden NAND w obudowie

Użytkownik "Bodzio SE"

Jakie pytanie taka odpowiedź.
Ma to być ektremalnie tanie.
A te dwie diody i rezystor?
http://pmfox75.webpark.pl/elektro/rys/r805_88.jpg
Ma to sterować serwami modelarskimi.

Robert

Re: Jeden NAND w obudowie

Tak sa takowe z tym ze w pojedynczych ilosciach to bedziesz mial problem
kupic.

SN74AHCT1G00DBVR

ST ma w ofercie rozne bramki w malych obudowach.

Re: Jeden NAND w obudowie
owaF1% matrycy
2E%

MoBF%na kupiE6% w TME na sztuki.
Tylko cena trochEA% dziwna.
http://www.tme.eu/pl/katalog/artykuly.phtml?search3D%74hct1g&idp3D%1#clea =
nParameters%3D1%26search%3Dhct1g%26bf_szukaj%3D+

--20%

Re: Jeden NAND w obudowie
Są z pewnością widziałem w Elfie pewnie i w TME by się znalazły

Na duże odległości zapomnij o TTL ogólnie, na tak prosty układ dałbym
podwójny transoptor, zapewni Ci dobrą separację zakłóceń, jak tranzystory z
transoptora połaczysz szeregowo i opornikiem do zasilania to dostaniesz NAND
Piotr

Ps. Ekstrematnie małą gabarytowo logikę dostaniesz na procesorach w
obudowach SOT :) może nie głupie bo logikę możesz zaprogramować dowolnie a
układy relatywnie tanie, chyba że chcesz tego włożyć kilkaset to bym się
wtedy zastanawiał nad tranzystorami MOSFET w SOT23

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow
4978 (20100326) __________

Re: Jeden NAND w obudowie

Dzięki. W Elfie po 40 gr, a w TME po no właśnie 12 gr. Duża rozbieżność w
zależności od ilości.
SOT23-5
SOT353
Czym się różnią. Wiem, że mogę sobie sprawdzić. Ale tak na szybko wyglądają
podobnie.
Potrzebuję 1000 szt.

Robert

Re: Jeden NAND w obudowie

Tylko teraz widzę, że te z TME to OR i XOR.
Nie są w osobnej grupie jak w Elfie jak ukłądy jednobramkowe.
Trudno szukać

Robert

Re: Jeden NAND w obudowie

Jak 1kszt to dzwon do Future, podam cio linka z cena ale mozesz sie
potargowac przy tej ilosci.

http://www.futureelectronics.com/en/Search.aspx?dsNav=Ntk:ManufacturerPartNumberUpshiftedSearch%7c *74AHCT1*%7c1%7c,Ny:True,Nea:True

Poland
Polska, UI. Panienska 9,
Warsaw
03-704

Tel:  +48 226 189 202
Fax: +48 226 188 050

jeszcze niedawno mieli oddzial we wroclawiu ale widze ze sie pozmienialo.

Re: Jeden NAND w obudowie

W porównaniu do TME to tu też tanio nie jest, ale za to większy wybór :)
http://www.kamami.pl/index.php?categoryID13%35

  Konop

Re: Jeden NAND w obudowie

Ale zdajesz sobie sprawę, że bramka NAND może również robić za bramkę NOT
(dwa wejścia zwarte, względnie jedno na stałe do "1")? Więc posiadając
scalak z czterema bramkami NAND możesz sobie bramkę AND z dwóch bramek NAND
"wystrugać". Poza tym NAND i NOR to bramki uniwersalne, z których możesz
poskładać każdą inną bramkę.

Site Timeline