Jaki oscyloskop dla mechanika poczatkujacego

Drodzy Grupowicze
Czytam często wasze opinie i szacuneczek dla was za wiedze i doświadczenie.

Chciał bym jako początkujący hobbystyczny grzebacz samochodowy zakupić sobie
oscyloskop do zastosowań głównie samochodowych jakie powinien mieć
paramentry taki oscyloskop a możę jakiś typ oscyloskopów dobry dla
amarotorów za mała kasę ?

Re: Jaki oscyloskop dla mechanika poczatkujacego

nie masz wielkiego dylematu - musi byc male i przenosne; wszystkie tego typu
sprzety wystarcza do auta; no chyba ze chcesz sprawdzac czy cewka zaplonowa
ma przebicia, to inna bajka;)

pozdrawiam
Artur

Re: Jaki oscyloskop dla mechanika poczatkujacego

aaaa z małych przenośnych i aby to nie był badziew to co polecasz?

Re: Jaki oscyloskop dla mechanika poczatkujacego

To chyba tylko Fluke :(

Re: Jaki oscyloskop dla mechanika poczatkujacego

oscyloskop nie musi być przenośny ble tani i w miarę dobry

Re: Jaki oscyloskop dla mechanika poczatkujacego

Ogólnie oscyloskopy cyfrowe w ostatnicj latach potaniały . Ja kupiłem
Tektronix TDS1002 i jestem zadowolony. Ale to będzie teroaz około 3kpln.
W podobnej cenie są też Agilenta - dawniej HP. RAczej nie radzę
oscyloskopów na PC  - przystawek USBowych. Najtaniej to chyba OWON
http://sklep.integron.pl/index.php?products=product&prod_id14 %
Nie wiem nic na temat awaryjności. Parametry gorsze niż porządniejszych
marek ale dla amatorskich zastosowań chyba może być.

Re: Jaki oscyloskop dla mechanika poczatkujacego

No, tylko ta matryca STN w oscyloskopie... średnio ciekawe rozwiązanie...

m.

--
Milea Wireless Communications, http://milea.pl
Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.