Re: zestaw dla poczatkujacego

Zapomnij o programowaniu, bo to i elektronika to praktycznie niezależne > byty.

> Musisz zdecydowac się czy wogóle podstawy Cię interesują, moze > rzeczywiście wystarczą cyfrowe bloki funkcjonalne, z tego co piszesz. > > Jeśli jednak chcesz zacząć od podstaw, to zaczynaj. Pytanie "co dalej" > na tymn etapie nie ma sensu. Bo nawet nie wiesz w co wchodzisz i do > jakiego poziomu abstrakcji chcesz wejść. >

z jednej strony mam swiadomosc ze bez doswiadczenia nie zmontuje skomplikowanych ukladow z drugiej jednak ,ustawienia, sterowanie, konfiguracje itd bede trzymal w programie a nie w ukladach nie bede musial np budowac ukladow do obslugi czasu bo tym zajmie sie program/serwer a z komputera wystarczy mi jesli wyjdzie jakies napiecie i zasili urzadzenie

chyba znalazlem zestaw: Cyfrowy system ćwiczeniowy ETS-5000

(ETS-5000) - , niestety drogi i niestety jest tylko instrukcja - brak materialow do cwiczen czy ktos mial z tym stycznosc, czy oplaca sie to kupowac w moim przypadku ?

Reply to
pszostak

snipped-for-privacy@interia.pl napisał(a):

Bez doświadczenia nie, ale z fragmentaryczną wiedzą na niskim poziomie można z powodzeniem montować i serwisowac dowolnie skomplikowane układy. Doopiero KONSTRUOWANIE zaawansowanych urządzeń wymaga wiedzy z prawdziwego zdarzenia.

Obawiam się, że chyba nawet samo pojęcie 'elektronika' nie jest dla ciebie do końca jasne. Zacznij od literatury dla radioamatorów. Zobacz z czym to się je i co cię ew. czeka.

Bez sensu w każdym przypadku.

Reply to
A. Grodecki