groty do starej Wellerki

Witam

Kilkanaście lat temu Weller oznaczał groty do swoich lutownic literą
umieszczoną w górnej części grotu. Litera ta oznaczała wartość temperatury,
jaką zapewniała lutownica z takim grotem.
Czy ktoś ze "sfilcowanych wielbłądów" pamięta, który grot był cieplejszy:
"E" czy "F"?

Pozdrawiam (zwłaszcza sfilcowanych - czytaj: rówieśników)
--
dziadek Ben
[beztego w adresie]

Re: groty do starej Wellerki

Moja już nie istnieje, a typu nikt nie pamięta. Przejrzałem wszystkie
instrukcje z linków, ale to żadna z nich - podejrzewam, że moja była ok. 10
lat starsza.
Dziękuję za poświęcony czas.

dziadek Ben
[beztego w adresie]

Re: groty do starej Wellerki

Czekaj - może to była węgierska wellerka? Prawie ćwierć wieku temu
kolega kupił taką w polskim sklepie. Wyglądała identycznie, jak
oryginalna, ten sam kolor, kształt kolby i transformatora, tylko inna
nazwa. No i cena ucznia nie zabiła. Nie mam niestety pojęcia jak się
nazywała. Ta moja, oryginalna, z byłej pracy, też miała prawie 20 lat,
więc to żadna nowość a już wtedy były cyfry. Może ktoś sobie przypomni
nazwę tej węgierskiej?
Maciek

Site Timeline