Stalowe groty

Witam,

Taki temat mnie dopadł, po co są stalowe groty do lutownic transformatorowych:

Czy jest to dużo trwalsze od miedzianych, mniej się utlenia? Jak się łapie do tego cyna? Ktoś tego używał? I pomysł z tym pionowo ułożonym grotem troch dziwny jak dla mnie.

Pozdrawiam, sword

Reply to
Adam Jurkiewicz

Dokładnie taką lutownicę nabyłem i pierwsze co zrobiłem to wyrzuciłem groty stalowe bo nie dały się pobielić a po drugie to dziadostwo to nawet na miedzianym grocie ledwo co grzeje (bardziej się grzeje trafo niż grot) Nie kupuj tego pod żadnym pozorem. Co do grotów stalowych do

*normalnych* lutownic to nie wiem bo nie używałem. Puki co to mam jeszcze kilka *wiecznych* kupionych na giełdzie elektronicznej ale one nie wyglądają na stalowe.

Postroofki

Reply to
DaNsOuNd
Reply to