Firma Epson i potyczki z drukark?... - Page 5

Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...

Czyli według Ciebie wątkotwórca od grudnia 2012 używał egzemplarza owej
drukarki li tylko i wyłącznie jako stojącego sobie osobno urządzenia? Czy
może zbyt ciasno masz pod kopułą, żeby zatrybić chronologię wydarzeń:
1. grudzień 2012 - drukarka kupiona, od tej pory wykorzystywana i to raczej
jako urządzenie podłączone do komputera;
2. ostatnio pojawił się problem - druk czarnego tekstu w ciapki, po
czyszczeniu głowic wzór testowy daje wyłącznie kolor i wydruk z czarnego
atramentu foto. O deinstalacji / zmianie wersji sterowników mowy nie było.
3. wstawione nowe tusze, dostarczone nowe urządzenia - każde ma ten sam
problem.

Wyjaśnij mi pączusiu malinowy, jakim cudem instalacja sterowników w systemie
(w którym już one - co najśmieszniejsze - raczej są) pomóc ma na prawidłowy
wydruk autotestu z wbudowanej w drukarkę elektroniki?

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Zdolność precyzyjnej obserwacji jest zwykle nazywana cynizmem przez      ]

Ale teraz dostawał nowe i zdaje się, że słowem nie wspomniał o próbach
druku z komputera. Nie napisał też, czy zainstalował firmowe sterowniki,
czy w międzyczasie nie zmienił systemu, więc ogólnie trochę szczegółów
brakuje.
I nie twierdzę, że to pomoże, ale jak wszystkie możliwe, logiczne
przyczyny odpadają, to warto spróbować mniej logicznych.
Pamiętam jak raz miałem problem z odpaleniem nowej płyty CD z jakimś
softem. Wszystkie możliwe sposoby zawodziły. Zakurzona, na oko, nie
była. Ale w końcu przetarłem koszulą i odpaliła...

--
?(??_?)? ? ???
???$ ?? ?????$

Re: Firma Epson i potyczki z dru karką...

Jak się to ma do mojego problemu z kombajnem który ma
xerować i odbierać faxy drukując je na czarno BEZ KOMPUTERA?

Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
W liście datowanym 31 maja 2013 (04:24:08) napisano:

A?

BEZ KOMPUTERA?!?!?!!

Aaaa, to w takim razie NIE TA GRUPA!

:)

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...

Po raz kolejny pączusiu malinowy zadam pytanie: jaki wpływ na poprawność
autotestu wywoływanego wprost z panelu kontrolnego drukarki, ma instalacja
sterowników w systemie komputera?
Tak tylko nieśmiało stwierdzę, że jeszcze się nie spotkałem z drukarką,
która do wydruku zaszytego we własnej elektronice autotestu, potrzebowałaby
komunikacji z komputerem i zainstalowanych tam driverów.

To raz. Dwa - w jakim systemie operacyjnym proponujesz sterowniki
instalować? Użytkowanej przez Pszemola wersji Windows? A dlaczego nie na
czystej instalacji? Albo na Linuksie?

Tak. Wyłącz i włącz telefon, może to pomoże. Z Animką ostatnio za dużo czasu
spędziłeś?

Czyli Pszemol niech wyciągnie i z powrotem załaduje papier do drukarki.

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Jeżeli chcesz być kochany, kochaj sam siebie.                   (Seneka) ]

Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...

Zartujesz ? Czysta instalacja windows ? toz taniej bedzie wywalic ten
zlom i kupic nowa, ale innej firmy :-)

Mozna by jeszcze sprobowac pod VM ... ale jak nie zadziala ?

J.

Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...

Gdzieżbym śmiał? ;)

Nieeee. Shecośtam na pewno ma swoją teorię. W której na pewno instalacja
driverów pomoże. :D

To się pytaj shekcośtam. Może - według niego - to będzie clue dowcipu. :D

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Żeby przekonać Cię, że naprawdę Cię przewyższam? nie mówię tu o

No jasne że on żartował... nie zatrybiłeś? :-)

Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...

:-))))))

A tak generalnie to umiesz czytać Przemku i wnioskować
z tego co czytasz, w odróżnieniu od niektórych tu ludzi...

Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...

Iii tam. Ja po prostu upierdliwy jestem i czepiać się lubię. :D

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Feminizm istnieje tylko po to, żeby brzydkie kobiety zjednoczyć we       ]

Cuda sie zdarzaja. Moze warto sprawdzic jakies upgrade ?

No wlasnie - xero w b/w dziala ?

Logiczne, musisz przyznac.

Ale czemu - chcialbym zeby serwisy w Polsce tak dzialaly ... choc jak
zasilacz w dell polegl, to wyslali nowy pytajac tylko o numer.

No ale co - podejrzewasz ze nikomu na swiecie czarny nie dziala ?

J.

Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...

Efekt jest taki sam jak drukowanie z MS Worda: pojedyncze kropki,
czarne cienkie kreski wykropkowane, większość kartki biała...
Ewidentnie głowica ma czkawkę.

Przy założeniu że dwie wysłane drukarki byłyby nowe - może.
Ale przysyłają za każdym razem drukarkę z odzysku, tzw. refurbished.
Czyli jest to sprzęt który jest nieznanego mi pochodzenia, odświeżony
i być może w tym procesie jest jakiś problem... Może kontrola jakości
nie jest taka dobra jak w przypadku drukarek nowych? Nie wiem...

Ciągle podejrzewam że ja muszę coś robić źle tylko nie wiem co.
Nie chce mi się wierzyć że renomowana firma wysłała dwie drukarki
pod rząd z tym samym symptomem uszkodzenia i do tego takim
samym jak symptomy jakie miała oryginalna drukarka złoszona do
naprawy... Zakładam, być może niewłaściwie, że gdyby problem
polegał na niewłaściwej instalacji kartridga, niezdjęciu jakiejś nalepki
to chyba serwis byłby w stanie to wyczaić zadając mi jakieś pytania.
Konstrukcja drukarki wyklucza włożenie czegoś "odwrotnie", mam
nadzieję - więc jeśli zbiornik z tuszem jest wsadzony, zastrzask
zatrzaśnięty a on nie drukuje to chyba coś jest nie tak z drukarką...

Re: Firma Epson i potyczki z drukark?...
Powitanko,

Eh, wzruszylem sie. Pracowalem kiedys jako serwis drukarek Fargo do kart
ID. Generalnie po dzwiekach wydawanych przez drukarke bylem w stanie
zdiagnozowac ja przez telefon. Bylo tam tyle silniczkow, przekladni itp,
ze znalem "melodie" kazdego problemu. Czasem jednak bywalo cos
nietypowego, service manual tego nie obejmowal, nic nie moglem
wykombinowac dluzszy czas, wiec musialem sie kontaktowac z ich serwisem.
I za kazdym, k'wa za kazdym razem rozpoczynala sie sekwencja pytan:
-Did you connect the power supply...
Kazdy dzwoniacy, chocby zglaszal wczesniej propozycje modyfikacji
wykorzystane w pozniejszych modelach, to i tak dostanie sekwencje pytan
do blondyny. Na koniec i tak ich "pomoc" byla o kant d* potluc.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym pozna? ma?? szkodliwoœ? spo?eczn??
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mro?ek)

Podobnie nawiasem mowiac w windows - bywa tam taki przycisk
"troubleshooting". Pomogl wam kiedys ?

J.

Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...

(...)

Mooże raz, moooooże dwa... Szczytem był help do Outlook Express 4, jeszcze
jak miałem W98 nie-SE. Krótko - nic z helpa nie zgadzało się z programem,
kłopot był i musiałem go rozwiązać po omacku. Udało się. Gdybym wtedy miał
drukarkę do swego PC, to bym ten help wydrukował i poszedł piechotą do
"pokoju cioci", a tam wiadomo co, uważałbym tylko, by się nie pokaleczyć.

Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
, o
zacji

To jest bardzo dobre rozwiązanie, ma się wtedy namolnego klienta z
głowy przynajmniej na parę godzin. ;)
A w międzyczasie naprawią u siebie, modem się połączy i włala,
działa. :>

L.

Re: Firma Epson i potyczki z drukark?...

Mia?em podobny przypadek daaaawno. Nowa drukarka nie drukowa?a w kolorze.
Okaza?o si? ?e winny by? bios PCeta.
Napisa?eœ ?e sta?o si? to ju? podczas u?ywania drukarki, ale myœl? ?e trop
jest chyba dobry.
SprawdŸ na innym komputerze

--
Desoft

Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...

Mało nie spadłem z fotela... dawno już takiej bzdury nie czytałem ;) Kto
Ci to powiedział, konsultant na infolinii?

--
< TOMASZEK >
granice Polski = granice absurdu

A ja bym jednak polecał zainstalować sterowniki i dokonać wydruku
inicjującego jednak z komputera.
Oczywiście można wnioskować, że skoro kolory idą, to czarny też
powinien, ale często jakaś błahostka decyduje o problemie.
No a znając Pszemola, to pewnie z Maca drukował... ;)

--
?(??_?)? ? ???
???$ ?? ?????$

Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...

Nie.
Kupiłem drukarkę - Canona zresztą. Było to w czasach 386 - 486. Wydruk
czarnobiały był OK.
W kolorze drukowała śmieci. W instrukcji napisali, że wydruk w kolorze
możliwy jest tylko z windows. Ważne, bo powszechny był jeszcze DOS.
Więc zamiast dzwonić, zabrałem drukarkę i poszedłem do sklepu gdzie ją
kupiłem. Wydarłem ryja że zepsuta. Pan podłączył pod swój komputer i druknął
śliczny obrazek.
Po bodajże tygodniu rozgryzłem temat. Win3.11 nie potrafił dogadać się z
biosem. Bios miał coś tam inaczej. W każdym razie w win3.11 dawałem wydruk
do pliku, a potem za pomocą napisanego przez siebie programu drukowałem to z
DOSa.
Kiedy wymieniłem płytę główną, problem ustąpił.
Dziwne? nie?

--
Desoft

Site Timeline