EPSON printeri...

dali neko zna kaj je ono za motorice u EPSON printerima, onaj sto vrti glavni valjak i onaj sto vozi glavu preko zupcastog remena?

dali se radi tu o koracnom motoru ili?

ti motorici imaju po cetri izvoda, a na netu sam trazio nesto o koracnim motorima i svi primjeri motora su bili sa po 6 izvoda, 2 za napajanje i 4 za signale.

ako netko ima kakav link o koracnim motorima (nesto opsirnije) slobodno posalje pa da pogledam i nesto vise naucim.

Reply to
zeljac

da ... zaboravih reci da se radi o InkJet printerima ...

Reply to
zeljac

Toèno, koraèni ili step motor.

Nema on kontrolne signale. Ima najèe¹æe 4 faze, zbog toga ima 4, 5 ili 6 ¾ica.

Reply to
-Rio-

Stariji printeri su koristili koracne motore a 99% aktualnih printera koristi DC motore i opticke enkodere za odredjivanje tocne pozicije. f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

Ups, onda sam ja èovjeku krivo rekao post iznad/ispod. Moja isprika!

Pozz!

Reply to
-Rio-

ok, a ti koracni motori iz starijih printera imaju samo po 4 zice, ima di kakva sema upravljanja za te motore, tj. na koje zice mu dovest impulse da se pokrene.

Reply to
zeljac

pa upi¹i su google "stepper motor" i izbacit æe ti najmanje 2 milijuna pojmova...........

Pozdrav.

Reply to
Raynor

"Raynor" je napisao u poruci interesnoj grupi:fcbb2g$8l3$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

ako imaju 4 ¾ice onda su to bipolarni koraèni motori... oni sa 5 i 6 ¾ica su unipolarni koraèni...

razlika je u upravljanju...dok sam poku¹avao sa frendom napravit cnc isto sam poèeo od tuda...

Reply to
zli_vuk

Sa 6 ¾ica mogu biti i bipolarni (dva namota sa srednjim izvodom). Ima ih i sa 8 ¾ica (4 namota). Vjerojatno ima i drugih konfiguracija.

Reply to
Damir ©eligo

ok ... jeste uspjeli sto napraviti ili ste odustali? tocno to bi i ja pokusao napraviti, za pocetak sa tim motorima od printera a kasnije ako sve bude ok sa nekim jacim motorima ...

Reply to
zeljac