Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ? - Page 4

Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?

Nie mogę. Ceny na patenty obowiązujące nie tylko u nas (czyli sensowne)
są zaporowe. Zresztą miałem pomysł na coś znacznie sensowniejszego, niż
głupia lutownica.

--
pozdrawia Adam
różne takie tam: www.smialek.prv.pl

A nie wystarczy zgłoszenie?
Zgłaszasz i rozmawiasz z przedsiębiorcą, jak zrobi cię w konia to w
razie czego robisz patent... czy to nie tak działa?

Mirek.

Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?

Ale cena znaczka nia list polecony nie jest zaporowa. A zgłoszenie
w tej formie wystarcza, by móc spokojnie i jawnie rozmawiać z każdym
na temat wynalazku.

Przedmiotem wynalazku jest instrument muzyczny wykonany z gontu lub
innego kawałka drewna, zwłaszcza iglastego, znamienny tym, że...

Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producent ów świetlówek ?

Warto też umieć takie zgłoszenie napisać...
Są pewnie gdzieś przykłady takich zgłoszeń i instrukcje jak to zrobić.
Ale nie chce mi się szukać w tej chwili :-)

Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?

Interesowałem się czymś innym, miałoby to sens przy prawomocności
międzynarodowej. Wyszły jakieś wyższe dziesiątki tysięcy dolarów albo i
lepiej.

--
pozdrawia Adam
różne takie tam: www.smialek.prv.pl
Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?

Ale liczy sie 'priority date'. A to mozesz osiagnac po prostu wysylajac
patent do Patent Office. W ciagu roku skladasz (albo nie) 'doszlifowany'
tekst jako PCT i juz (a 'priority date' bedzie szlo od poprzedniego
zgloszenia). Potem trzeba zaczac troche placic - ale jak w ciagu poltora
roku nie zarobisz kasy na zaplacenie to chyba znaczy ze pomysl nie jest
najlepszy?

Poza tym po co? Nie prosciej NDA podpisac z 5-cio letnim okresem? Fakt -
trzeba miec _dobre_ NDA a nie podpisywac co Ci pod nos podsuwaja
(_zawsze_ mowiac ze to nasze 'standardowe NDA' ;-) ).

Zreszta nawet jak zlozysz PCT, to do czasu publikacji dobrze jest miec
NDA z ludzmi, z ktorymi sie rozmawialo (tak na 'wszelki' wypadek jak Ci
interference wyjdzie z innym patentem).

--
Jerry1111

Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?

Sprawa nie jest taka prosta, chodzi mianowicie o to:
http://groups.google.pl/group/pl.rec.foto.cyfrowa/browse_thread/thread/bea1fc969802c032/9f33db345efb237d?hl=pl&q=wynalazek&lnk=ol &
Byłem w różnych miejscach i nic z tego nie wynikło. Odpuściłem, czekam
aż to ''wymyśli'' Wacom albo jinny Apple...

--
[...]

Tu nie chodzi o wymyslenie, tu chodzi o zarobienie na tym - to nie
bedzie dla mas.

--
Jerry1111

Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?

No więc stawiam tezę, że jeden człowiek bez backupu finansowego nie jest
w stanie ruszyć machiny, która sprawi, że na czymś takim zarobi.
A Wacom też nie jest dla mas, a sprzedaje się dobrze.

--
pozdrawia Adam
różne takie tam: www.smialek.prv.pl
Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?

Przecież podałem przykład uwzględniający najważniejsze słowa kluczowe.
Język opisów patentowych zaiste bardzo specyficzny. I udziela się. Jak
człowiek posiedzi trochę przy zgłoszeniach, to później do ludzi w ten
sposób gada. A umieć oczywiście też trzeba. Ale ze wszystkim tak jest.

Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?
le?

JA uBF%ywa jedynie jak mam coB6% duBF%ego polutowaE6%. ElektronikEA% - za=
rF3%wno w20%
pracowni jak i na goB6%cinnych wystEA%pach lutujEA% lutownicami grzaB3%ko=
wymi z20%
regulacjB1% temperatury.

--20%

Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producent ów świetlówek ?

Ja używam bardzo często. Fakt że się przyzwyczaiłem i nawet SMD lutuję bez
problemu. Groty też można robić specjalne np. z cienkiej srebrzanki.

--
Desoft

Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producent ów świetlówek ?

Chciałbym zobaczyć te Twoje płytki SMD i porównać z moimi...

Re: Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów œwietlówek ?

MF3%gB3%byB6% siEA% zdziwiE6%. Ja teBF% uBF%ywam pistoletu bardzo =
czEA%sto, juBF% od 40
lat. SMD teBF% lutujEA%, wychodzi naprawdEA% B3%adnie.
To chyba tak, jak pisaB3% BuB3%hak, choE6% w nieco innej dziedzinie: "to =
nie
aparat robi zdjEA%cia, to fotograf robi zdjEA%cia".

Pozdrawiam,
PaweB3%

Re: Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek produ centów ?wietlówek ?

Podjąłbyś się przylutować swoją pistoletówką takiego scalaka:
http://www.hdl.co.jp/ACM-303/ACM-303B_T0P_900.jpg
Tu masz wymiary na stronie 145:
http://www.altera.com/literature/ds/dspkg.pdf
Nóżki to druciki o grubości 0,2 mm, odstęp między nimi 0,5mm.
Jest ich 240 sztuk dookoła scalaka...

Moim zdaniem podejście do scalaków bez kontroli temperatury
grota oznaczać będzie kiepski lut (albo za gorący albo za zimny)
spaloną kalafonię i generalnie połączenia kiepskiej jakości...
Wiem że różnica ustawienia temperatury grota o 40 stopni C już u
mnie powoduje że kalafonia się zaczyna smażyć i już nie pracuje
dobrze przy lutowaniu i potem masz lut brzydki, matowy, niepewny.

Re: Re: Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów ?wietlówek ?

LutowaB3%em MSC1210, teBF% z rastrem 0.5mm. Bez problemF3%w.

TemperaturEA% grota moBF%na regulowaE6% "metodB1% PWM", czyli cykania =
cynglem
:-)
To tylko kwestia wprawy. Nie ma mowy o spalonej kalafonii i kiepskiej
jakoB6%ci poB3%B1czeF1%.

Pozdrawiam,
PaweB3%

Re: Re: Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek produ centów ?wietlówek ?

A ta metoda PWM nie powoduje przypadkiem zakłóceń ESD?
No i po co się tak męczyć skoro taka Wellerka z regulacją temperatury
nie jest droga? Kupiłem swoją z cyfrowym odczytem temperatury za $50.

Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producent ów świetlówek ?

Sam sobie na to pytanie odpowiedziałeś - nie ma na taki produkt rynku.
Stawiasz na półce mikser za 25zł i mikser za 200zł - jak sądzisz, który się
sprzeda?

Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producentów świetlówek ?

Ten rynek da się łatwo stworzyć. Ludzie wciąż kupują zegarki za 2000zł,
choć te za 200zł są równie trwałe i często równie estetyczne, a żadne
nie mają sensu, bo każdy ma zegarek w komórce.

Stawiasz w jednym sklepie szynkę za 10zł i 50 zł - jak myślisz, tej za
50 nikt nie kupi?

--
pozdrawia Adam
różne takie tam: www.smialek.prv.pl
Re: Fakt odgrzewa temat żarówek - spisek producent ów świetlówek ?

Podchodzisz do tego użytkowo i racjonalnie...
Tymczasem ludzie kupują zegarki za 2000zł dla zwykłego szpanu i mody.

Nie wiem czy takie porównanie ma sens. Szynka to jednak nie to samo
i pewnie inaczej kieruje się klient przy zakupie jedzenia a inaczej przy
zakupie AGD.

Site Timeline