Elektronika - konstrukcje, technologie, zastosowania - Czy ktoś czytuje?

Witam
Chciałem zapytać, czy ktoś z grupowiczów czytuje czasopismo:
Elektronika - konstrukcje, technologie, zastosowania
http://sigma-not.pl/czasopisma-13-elektronika-konstrukcje-technologie-zastosowania.html

Czy warto zaprenumerować?
Intereseuje mnie kilka artykułów z lat poprzednich, a prenumerując otrzymuje się
dostęp do archiwum od 2004.

A może ktos się może podzielić jakimiś egzemplarzami (pdf)?

Niestety kolporter odpowiedział negatywnie na moją prośbę.
EM

Re: Elektronika - konstrukcje, technologi e, zastosowania - Czy ktoś czytuje?

Na stronie masz:

DOSTĘP CZASOWY (lata 2004-2010) - 12 godzin
  KUPUJĘ DOSTĘP CZASOWY - 21,96 zł Âť

Re: Elektronika - konstrukcje, t echnologie, zastosowania - Czy k toś czytuje?

Tak widziałem, ale wolałbym zobaczyć gratis i jeśli jest warte uwagi to
zaprenumerować (dopiero wtedy prosić szefa o środki na to).
--
Pozdr
EM

Re: Elektronika - konstrukcje, t echnologie, zastosowania - Czy k toś czytuje?

A jak to wygląda, po opłaceniu archiwalne numery w formie pdf-ów można
ściągnąć?

Re: Elektronika - konstrukcje, t echnologie, zastosowania - Czy k toś czytuje?
"
Jesteś odbiorcą prenumeraty w wersji papierowej?
Oferujemy Ci bezpłatny dostęp do archiwalnych zeszytów prenumerowanych
czasopism
w wersji elektronicznej

"

--

Pozdr

EM

Re: Elektronika - konstrukcje, t echnologie, zastosowania - Czy k toś czytuje?

Mówię o tej opcji:

 DOSTĘP CZASOWY (lata 2004-2010) - 12 godzin
KUPUJĘ DOSTĘP CZASOWY - 21,96 zł

Ściąga się to w formie pdf-ów?

Re: Elektronika - konstrukcje, t echnologie, zastosowania - Czy k toś czytuje?
: 8bit

Na to wygląda
 WERSJA ELEKTRONICZNA
(plik .pdf natychmiast na Twoim komputerze)

[...]

A6%miaB3%o  - naprawdEA% warto, za te pieniB1%dze to  jest sporo ciekawych
rzeczy do poczytania.

Jedno z lepszych pism w Polsce o elektronice !

Site Timeline