Detaliczny zakup układów Maxim Dallas

Witam,

Troche pogooglałem ale odpowiedzi nie widze DS2405 owszem idzie kupić w AVT, TME i może jeszcze gdzie indziej z czujnikami i też nie jest źle, ale już zakup DS2413 aktualnego preferowanego zamiennika za DS2405 w Polsce nie wiem czy jest możliwy. Troszkę mi zeszło pisanie tego zapytanka - raptem od rana do południa:) i widzę że zdążyło się pojawić zapytanie o jakiegoś MAXA, było nie było to aktualnie jeden producent ale jakoś nikt nie chce się pochwalić kto tym handluje. Na stronie Maxima jako dystrybutor w Polsce widnieje W.G. Electronics sp. z. o. o. Ktoś podpowie jak u nich jest z zamówieniami detalicznymi ? Bawią się wogóle w coś takiego ?

Pozdrawiam Gejzero.

Reply to
Gejzero

Gejzero schrieb:

a dlaczego nie bezpośrednio u producenta?

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Użytkownik "Waldemar Krzok" snipped-for-privacy@zedat.fu-berlin.de> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@mid.uni-berlin.de...

W sumie było by najsensowniej, ale jakoś mam lekkie obawy co do kosztów przesyłki. Przyznam się że nie sprawdzałem. Może ktoś wie z jakimi to się wiąże kosztami ?

Reply to
Gejzero