MAXIM DALLAS - problem

Fri, 16 Dec 2005 06:56:52 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "hujózek" snipped-for-privacy@vp.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

AFAIK już od dłuższego czasu nie wysyłają do naszego kraju, bo znaleźli się chu... zamawiający sample po to żeby je sprzedać na allegro :-(

Reply to
BLE_Maciek

i po co to rozg³aszaæ?

Sprzeda¿ na allegro zapewne nie pomaga, ale tu raczej przyczyny IMHO nie nale¿y szukaæ. Jaki jest w Polsce rynek? Ilu konstruktorów? A je¿eli ju¿ siê pojawia zamówienie z Polski to nie s± to zazwyczaj tysi±ce sztuk. Stan naszego zaplecza konstruktorskiego jest taki jaki jest i to IMHO jest raczej g³ówn± przyczyn±.

Bawi mnie równie¿ na grupie, podnoszenie tematów w stylu, a czy ta czy owa firma wysy³a sample. Je¿eli wysy³a, to po co o tym mówiæ g³o¶no a skoro kto¶ o to pyta i sam nie potrafi poszukaæ informacji u producenta to ON ma problem... Z informacji na grupach, czêsto zapewne korzystaj±, nie¶wiadomi co sprzedaj±, allegrowicze-oszu¶ci i po co im takimi w±tkami podsuwaæ gotowe rozwi±zania? Dyskutuj±c o tym sami sobie szkodzimy!

Pozdrawiam Darek

EOT

Reply to
Darek

Nie lepiej jakby zamiast wizytownika wyslali ci kilka najnowszych kostek ? :-)

Zdefiniuj dłuższy czas? Ja zamawiałem na koniec września większośc scalaków 1-wire i wszystko przyszło (ale w trzech ratach). Natomiast jak kilka dni temu próbowałem zamówić, to coś im tam ostro szwankuje. Pod Operą wogóle nie da się nic zamówić, bo ich sklep się wykrzacza, z firefoksem jest ok, ale za to nie ma opcji wysyłki pocztą, a tylko przez DHL-e itp. na koszt odbiorcy. No i rzeczywiście od kilku dni po zamówieniu nie dostałem maila potwierdzającego.

pozdrawiam

majek

Reply to
Marek Wodzinski

Mon, 19 Dec 2005 15:12:41 +0100 jednostka biologiczna o nazwie Marek Wodzinski snipped-for-privacy@ODSPAMIACZ.mamy.to> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

No już z rok temu się słyszało że przestali.

No to może zaczęli znowu ...

Reply to
BLE_Maciek
Reply to