DDS co się stało?

a co to się stało, że na allegro już nie sprzedają DSSów? w tme jakies kosmiczne ceny, gdzie kupić w miarę rozsądnie?

Reply to
identifikator: 20040501

na jakim scalaku to

może być zrobione? jakiś dziwny opis, sinus do 150MHz, a TTL do 100MHz...

Reply to
identifikator: 20040501

identifikator: 20040501 snipped-for-privacy@go2.pl napisał(a):

Może cfaniaczki-polaczki wszystkie sample już wyprzedali i Analog kolejnych im nie chce podesłać?

Reply to
Grzegorz

Użytkownik "identifikator: 20040501" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:iu20lp$k02$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Andrzej

Użytkownik "Grzegorz" snipped-for-privacy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iu28cb$3hn$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Dokładnie tak jest. Teraz jak w firmie potrzebowałem parę sampli do prototypu to musiałem zamówić przez naszego dostawcę - za "kłopotliwe zamówienie" życzą sobie 50zł/sztukę.

K.

Reply to
Krzysztof