Chytry dwa razy traci, czyli jak "zaoszczędziłem". - Page 3

Re: Chytry dwa razy traci, czyli jak "zaoszczędziłem".
Hello Artur,

Ale ja potrzebuję PATA a nie SATA. SATA mam.

Re: Chytry dwa razy traci, czyli jak "zaoszczędziłem".

http://allegro.pl/kontroler-pci-do-ide-ata-133-x2-ite8212-i1951272215.html
http://allegro.pl/kontroler-ide-ata-silicon-image-i1945766473.html
http://allegro.pl/kontroler-pci-raid-4x-ata-pata-lsi-p5110703-64mb-i1934341435.html

pozdrawiam
Roman

Re: Chytry dwa razy traci, czyli jak "zaoszczędziłem".
Hello Roman,

http://allegro.pl/kontroler-pci-raid-4x-ata-pata-lsi-p5110703-64mb-i1934341435.html

Jasne. Tylko, że ta plyta złączy PCI również nie posiada. Jedynie
PCI-E x1 (3 sztuki) i x16 (jedną sztukę).

Pierwszy raz u tego sprzedawcy podjąłem decyzję o zakupie płyty przed
sprawdzeniem jej specyfikacji. I to był błąd - płyta za bardzo
budżetowa. W najczarniejszych snach się nie spodziewałem braku PATA i
PCI.

Tak, wiem - chytry dwa razy traci i stąd właśnie taki a nie inny tytuł
wątku.

Re: Chytry dwa razy traci, czyli jak "zaoszczędziłem".

Aleś se narobił:)))))

http://www.proline.pl/?p=PCI-E+SATA+ATA

pozdrawiam
Roman

Re: Chytry dwa razy traci, czyli jak "zaoszczędziłem".
Hello Roman,

Taż wiem.

To już nowy napęd DVD chyba tańszy.

Re: Chytry dwa razy traci, czyli jak "zaoszczędziłem".
In the darkest hour on Thu, 24 Nov 2011 13:40:58 +0100,

Rozpędziłem się. Miałem na myśli PATA.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
[ 12:44:30 user up 12997 days,  0:39,  1 user, load average: 0.75, 0.95, 0.09 ]

Re: Chytry dwa razy traci, czyli jak "zaoszczę dziłem".
Przypomniałem sobie o moim innym zakupie na allegro
Kontroler PCI-SATA
Kość BIOSU PLCC przylutowana tylko dwoma nogami
Przylutowanie wszystkich nóg nie pomogło żaden dysk nie był widoczny
:)

[OT] Chytry dwa razy traci, czyli jak "zaoszcz ędziłem".
czy Ty wysterilizowałeś kotkę jeszcze za młodu?
bo słyszałem, że kotka musi się z raz okocić, bo
dopadnie ją choroba psychiczna... prawda to?

powiedz mi jak sobie poradziłeś ze sraliwcami,
znaczy młodymi kotkami... mnie to czeka nie wiem
jak się na to przygotować... może Ktoś ma pomysł?

Re: [OT] Chytry dwa razy traci, czyli jak "zaoszczędziłem".

Urban legend.

Nie dotykać się. Najpierw kocica będzie je samodzielnie pielęgnowała, a
następnie automagicznie nauczą się używać kuwety.

A tak w ogóle to NTG.
Zajrzyj sobie na pl.rec.zwierzaki.koty

Piotrek

Re: [OT] Chytry dwa razy traci, czyli jak "zao szczędziłem".

wierutna bzdura, kotka powinna byc nastepnie wysterylizowana jak skonczy karmic
bo nie miec np ropomacicza. O koniecznosci sterylizacji w ramach kontroli
urodzin szkoda pisac bo jestesmy 100lat za murzynami.

Nic, kotka sama wszystko dopilnuje a male lobuzy same beda robic do zwirku, sa
zwirki o malych ziarnach. Raczej nie do piasku bo szybko sie paskudzi a kot do
brudnego nie lubi robic.

Aby nie bylo OT moj kot czuje miete do pudelka w ktorym mam elementy pasywne,
rezystory, kondensatory - zawsze wywalal mi zawartosc przegrodek lapa ;)

Re: [OT] Chytry dwa razy traci, czyli jak "zaoszczędziłem".

Dla mojej kotki najlepszą zabawką jest "pajączek" skręcony z kilku
krótkich kawałków sztywnego przewodu. Co jakiś czas trzeba robić
nowego, bo poprzedni ginie gdzieś pod meblami...

Lepszy jest tylko punkt światła ze wskaźnika laserowego, ale z tym
trzeba uważać, no i potrzebny jest operator. Gdyby tak przyczepić
taki wskaźnik do ramienia poruszanego serwami w losowy sposób...
Tylko trzeba by jakoś zapobiec możliwości poświecenia w oko, albo
zastosować mniej "ostre" źrodło światła...

--
Artur Stachura

Site Timeline