avr debugowanie

Chciałbym zapytać w jaki sposób mogę przetestować działanie programu nie
mając fizycznie urządzenia na którym miało by to działać.
Docelowo bedzie to atmega8 pomyślałem więc o avr-gdb
Niestety nie jest to tak łatwe jak w wypadku zwykłych programów pod linuxem.

Posiadam simulavr niestety nie bardzo wiem jak to uruchomić.

Na sieci znalazłem taki przykład
$simulavr -d atmega8 -g -D -P

ale brakuje mu jakiś parametrów.

Czy ktos moze napisac krok po kroku jak uzyc tych programów i zdebudowac
jakis prosty program.
Drugie pytanie to czy istnieje jakis inny debuger niz simulavr? Jak rozumiem
jtag to debuger sprzetowy wiec sie nie nadaje.

--
Na wszystko nie można odpowiadać "tak"

Re: avr debugowanie
VMLAB

pzdr
JS

Re: avr debugowanie

chyba nie. Nie ma wersji pod linux, i musze miec hardware.

A nie wie ktos jak uzywac avr-gdb i innych?

--
Na wszystko nie można odpowiadać "tak"

Re: avr debugowanie

Pod wine VMLAB działa bez problemu.