Audiofile... - Page 7

Re: Audiofile...

E, Jacek! Nie nie nie!
Nie lewa!!! PRAWA! Od lewej efekt jest bardzo marny, użyj prawej, to wtedy
będzie lepszy, zobaczysz! :))))
Lewą kładzie się koło płyty DVD przy odtwarzaniu filmów, wtedy kolory są
żywsze, soczystsze i panorama dźwiękowa bogatsza. Ale na zwykłe CD to nie
działa, mówię ci to ja, Wojtek P, sam słyszałem i tysiąc ludzi spróbowało!
A, jeszcze jedno, jeśli nie masz prawej łapy, to lewą zostaw, ale przed
użyciem przewiąż ją delikatnie, żeby rotacji topspinowej nie dusić, paskiem
wyciętym z alufolii spożywczej (wystarczy!) o wymiarach 119.275+-0.002 mm na
19.673+-0.0015 mm, niestety, wymiar jest krytyczny, ale daje efekt,
wprawdzie nie taki, jak łapa prawa, ale wyraźnie polepsza efekt, z tym, ze
odległość może być zmienna (ale ustawiana jednorazowo, po prostu trzeba
dostroić polepszacz). Trwałość tego jednak jest niewielka, na jeden dzień
jednak powinno starczyć. Nie przeszkadza w poprawianiu DVD.

Re: Audiofile...

Się obaj nie znacie Trzeba przewlec przewód przez całego kota, przy
czym kot musi pozostać żywy. Oczywiście kot jest kierunkowy - sygnał
musi wchodzić przez pysk, a wychodzić z drugiej strony. Do transmisji
cyfrowej trzeba stosować skrętkę CAT 6+ lub lepszą. Zresztą jak
wiadomo CAT=kot - jasne jest że taki przewód musi być przewleczony
przez kota żeby był dobry dźwięk. Oczywiście sam przewód też musi być
porządny, taniocha poniżej $1000 za metr odpada. :-)

Re: Audiofile...

Nosz kurzabomba, MASZ RACJĘ, zupełnie o tym zapomniałem, ale sam zobacz na
porę, o jakiej pisałem poprzedniego posta :)

Re: Audiofile...

Coś jak pompowanie kół:
http://asset.soup.io/asset/1321/7256_abe5.jpeg

--
Gof
http://www.chmurka.net/

Re: Audiofile...

Ech... coś jak DHMO, monotlenek diwodoru, jako wszechsubstancja towarzysząca
niemal wszędzie...

Re: Audiofile...
To jakie jaja?
Skończyłem elektronikę i ROTFL.
No cóż. Każdy może zostać "dziennikarzem". Jest tylko kwestia wiarygodności
mediów, do których taki "dziennikarz" pisze.
Ostatnio mnie kolega próbował przekonywać, że zwiększając średnicę przewodów
można LAN na Ethernecie przesłać dalej niż na 150 m. I jeszcze się przy tym
wykłócał, że ma rację. Chyba się nadaje na dziennikarza.
Pozdrawiam,
Bart

Re: Audiofile...
Ponieważ mam w domu kabel HDMI który po podłączeniu do konkretnego
tunera sat i konkretnego telewizora daje efekt w postaci dwóch
migoczących cieniutkich poziomych kresek jestem nawet gotów uwierzyć że
przy pewnym zbiegu okoliczności zakłócenie wnoszone przez kabel ethernet
dawało by zakłócenie słyszalne jako subtelna zmiana brzmienia w jakimś
konkretnej częstotliwości bo ucho choć czułe na subtelne różnice acz
fatalnie selektywne ale na tym koniec,rzadki wyjątek będący zbiegiem
wielu okoliczności i potwierdzający regułę, że jeśli połączenie cyfrowe
sprawia problem a wymiana kabla pomaga to ten pierwszy jest
uszkodzony/niezgodny ze specyfikacją a nie zbyt mało pozłocony,
odtleniony i highendowy. No ale cóż, jak przekonać człowieka że cała
jego życiowa filozofia jest g... warta, audiofil jak każdy ...fil karmi
się przekonaniem, że należy do grupy wybrańców i przeraża go świadomość,
że mógłby okazać się zwykłym człowiekiem:)

Re: Audiofile...

Nie audiofil lecz psuedoaudiofil. Prawdziwy audiofil to chyba bardziej
meloman, osoba która słucha muzyki (a nie sprzętu) i się nią rozkoszuje.
--
Pozdrawiam      Bad Worm        badworm[maupa]postpl
GG#2400455 ICQ#320399066

Re: Audiofile...

E tam, bzdura. Gdyby tak było, to po co by nam były dwa różne określenia:
"meloman" i "audiofil"? Meloman lubi słuchać melodii (gr: melodia "śpiew"),
a audiofilowi wystarczy słyszeć dowolne dźwięki (łac: audiare "słyszeć").

Śpiewać każdy może,
trochę lepiej, lub trochę gorzej,
Re: Audiofile...

Audiofil i meloman to dwie rozne sprawy. Klopot w tym, ze nie kazdy audiofil
to audiovoodoofil.

Re: Audiofile...
Wed, 7 Nov 2012 08:42:59 +0000 (UTC) snipped-for-privacy@somewhere.invalid (Adam

Kurde, ma ten Andrzej samozaparcie żeby tak audiodebilowi próbować
tłumaczyć świat rzeczywisty :-)

Re: Audiofile...

A tu jest dalsza część kompromitacji Pana Pacuły:

http://highfidelity.pl/@listy-1420&lang=

Jak już panu Pacule zaczęło brakować pomysłów jak się broni
ć, to
napisał "Jestem z wykształcenia naukowcem...".

Re: Audiofile...

twardy jest :-) A moze by mu zaproponować slepy test na różne rodzaje
skrętki - niech usłyszy różnicę. Taki zakładzik na jakąś poważniejsza kwotę
:-)

b.

Re: Audiofile...

A może najzwyczajniej w świecie - *przebiegły*. Producenci fake-audio
potrzebują niezależnych ale nawiedzonych expertów. W koncu to oni
podtrzymują sens całej iluzji.

Re: Audiofile...
Jest Nagroda Randiego, jest Nagroda Syzyfa.
Może dla audiofilów kiedyś też będzie Nagroda ... no właśnie, jak się
mogła
by zwać? :-)

Robert

Re: Audiofile...

AntySenicza?

Łukasz

Re: Audiofile...

Ale czemu właściwie nie mieliby skorzystać z tych nagrodód?
Czy chodzi tylko o to, że nie warto się wysilać przy rozpoznawaniu
kabla w ślepych testach dla jakiegoś marnego miliona dolarów czy euro,
bo takie pieniądze ledwie wystarczą na nowe bezpieczniki i podpórki
do kabli?

Re: Audiofile...
Hello Budyń,

Audiopojeby na ślepy tast odpowiadają, ze takie testy urządzają ci,
których nie stać na "porządny" sprzęt.

 RoMan
Re: Audiofile...

A gdy propozycja padnie na sprzęt audiopojeba? Że na jego sprzęcie wykona
się próbę? :)

Re: Audiofile...

Mnie zastanawia jedno - skoro są gotowi wydawać dziesiątki tysiący
złotych na kabelki, podstawki, demagnetyzery płyt CD (sic!) i inne
bzdury to dlaczego nie inwestują tych pieniędzy w pierwszej kolejności w
to, co ma największy wpływ na dźwięk czyli pomieszczenie odsłuchowe i
głośniki? Jakoś nie widać informacji, by nawet Ci najbardziej nadziani
decydowali się na przebudowę pomieszczenia odsłuchowego...
--
Pozdrawiam      Bad Worm        badworm[maupa]postpl
GG#2400455 ICQ#320399066

Site Timeline