AT89C51 SND

Czy Atmel całkowicie wycofał się z dekoderów MP3? Rodzina 89C51SND umiera,
nie widzę tego w sklepach. Ktoś wie dlaczego? Ekonomia?

Michał

Re: AT89C51 SND

Bierzesz pierwszego z brzegu ARMa (wystarczy nawet ARM7TDMI, np.
AT91SAM7S256), doczepiasz ulubionego DACa (tego też wymagał 89C51SND) i
pozamiatane. Po co robić w takim razie procek dedykowany do dekodowania
empetrójek?

Re: AT89C51 SND

Można i na FPGA, chociaż to mało ekonomiczne. Oczywiście masz Adamie rację,
ale VS1001 i jego kolejne wersje jakoś istnieją.

Michał

Re: AT89C51 SND

Chyba tylko z rozpędu. Niby kto to kupuje? Chińczyki robią odtwarzacze
MP3 na ASICach (najtaniej przy dużych seriach), ew. na mocno
zintegrowanych ARMach. Po co komu dedykowany scalak do dekodowania MP3?

Re: AT89C51 SND

Interesująca jest możliwość kompresji ogg. Nie analizowałem, ale raczej ARM7
czy CortexM3 nie wystarczy.
Zamykamy temat, bo wybiegam za daleko.
Chyba nic interesującego na temat Atmela SND już sie nie wymyśli.
Zrezygnowali i już.

Michał

Re: AT89C51 SND

OGGi dekodujemy w naszej komórce na ARM9 (200 MHz). Spokojnie wystarczy
jeszcze sporo procesora na inne zadania w tym czasie.
A VS1001 dekoduje OGG? :-o