Akumulator bym chciał, do telefonu. Ale wybredny je

Na allegro szukam.

No mają ale albo jakieś wyjete z "wystawowych" albo z "zwrotów". Albo mają nowe. No nowe, z data produkcji 2016.

Albo mają z 2016 i 2017. Mysle ze raczej wiekszą szansę mam na szóstke w lotto niż na aku z 2017 u takiego lolka.

Czy znacie jakiekolwiek wiarygodne miejsce gdzie kupie akumulator do samsunga EB425161LU ale z tego roku?

Bo ten co mam produkcje ma oznaczona na luty 2015 i juz zdycha. Kupie taki z 2016 to za rok bede musiał kupic znowu. Bez sensu...

Pozdrawiam. Lukasz Sczygiel

Reply to
sczygiel

Powitanko,

Nie wiem, czy z tego roku, jeśli nie był używany, to nie ma za bardzo znaczenia, czy ma rok, czy mniej (o ile nie był rozładowany do 0).

kupuję aku i nigdy sie nie zawiodłem, dbają o jakość. Oryginalny aku do kamery Panasonic wystarcza na ok. 20 min. W Gustafie kupiłem nieoryginalny o deklarowanej 3x większej pojemności i wystarcza na 3 godz. nagrywania.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

W dniu wtorek, 25 lipca 2017 12:00:31 UTC+2 użytkownik Pawel "O'Pajak" napisał:

Dzieki. Kupilem jedną. Dam znać jaką ma date produkcji :)

Pozdrawiam.

Reply to
sczygiel

Tue, 25 Jul 2017 00:41:46 -0700 (PDT), w snipped-for-privacy@googlegroups.com, snipped-for-privacy@gmail.com napisał(-a):

Co teraz za baterię robią? Mam baterię 6-letnią -- nadal ładnie trzyma.

Reply to
radekp

To poczytaj i zastosuj:

Od 3 lat używam baterię w telefonie i straciła może z 10% pojemności. Baterie litowe po wyprodukowaniu mogą leżeć nieużywane wiele lat. Samorozładowanie jest na poziomie 1% rocznie. K.

Reply to
John Smith

No fajnie, powiedz to mojej baterii która lekko spuchła i trzyma maksymalnie caly dzien jaksie nic na telefonie nie robi. A z 24% do zera spada w trzy minuty...

Ja mam w jednym laptopie 10 letnie baterie i nadal trzymaja okolo 45minut co jest niezłym rezultatem ale niestety scenariusz przerabialem pare razy i jest kiepsko.

Za czasów siemensa me45 oryginał posłuzył 3 lata, zamiennik z allegro - pol roku. Podobnie w tungstenie E który nowy słuzył 4 lata a po wymianie baterii tylko pi*oko rok. Bateria w kontrolerze do ps3 - oryginał 2 lata, zamiennik nawet pol roku nie byl akceptowalny, trzeba bylo kabel dolutować na stałe bo i wtyczka sie obluzowała.

O bateryjkach w zegarkach już nie wspominam bo tu kiedyś temat był wałkowany. Nowe dzialaja 3-5lat a wymienione maks rok.

Ja nie wiem co jest nie tak, ale cos jest dlatego chcialem kupic cokolwiek co ma mniejsza szanse na bycie oszukaństwem. Przynajmniej na date produkcji moge mieć wpływ i nie kupować leżaka...

Reply to
sczygiel

Dnia Tue, 25 Jul 2017 23:14:40 -0700 (PDT), snipped-for-privacy@gmail.com

Bo sa baterie i baterie. A moze telefony i telefony - tzn ladowarki i ladowarki.

oryginal siemensa (panasonic) po 2 latach mial juz polowe pojemnosci. To samo dotyczylo bateryjek z allegro, a przerobilem ich wiele - ME45 sluzy do dzisiaj.

I cos mi sie widzi, ze trafi na smietnik z braku baterii - tez mi sie nie usmiecha kupowac lezaka magazynowego zrobionego nie wiadomo kiedy. Telefon przestali robic jakies 15 lat temu (zaczeli w 2001).

Jakas straszna chinszczyzne kupujesz.

W dniu środa, 26 lipca 2017 08:41:39 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

No wlasnie nie, to znaczy, podobny trend mam czy bateryjka wymieniona u zegramistrza czy kupiona w mendamarkcie czy na allegro.

Ani razu mi sie nie udało z zadowoleniem wymienic bateryjki w zegarku aby posłuzyła 2 lata.

Co prawda ostatnio nie ma za bardzo okazji ku temu ale niedawno pojawił sie nowy zegarek w domu więc bedzie okazja do testów.

Reply to
sczygiel

Odpowiedź masz w artykule, akumulatory są chronicznie przeładowywane. K.

Reply to
John Smith

W dniu środa, 26 lipca 2017 14:09:13 UTC+2 użytkownik John Smith napisał:

Ale jesli tak to czemu fabryczne takie traktowanie dłużej tolerują?

Reply to
sczygiel

Rynek podróbek podzespołów jest duży i ciągle rośnie. Wiedza ma charakter ogólny i daje wskazówki jak należy traktować akumulatory liIon. Oczywiście polecam podzespoły od sprawdzonych dostawców. K.

Reply to
John Smith

W dniu 2017-07-26 o 08:14, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Już nie pomnę, o jaką baterię chodziło, bo sprzęt nie mój: Kolega, jako że leżał w szpitalu, to poprosił mnie, abym wymienił mu padniętą baterię w zegarku. Szczęściem nie próbowałem tego na własną rękę, bo u zegarmistrza dowiedziałem się, że ten typ baterii jest bardzo istotny, musi bowiem dawać wyższy prąd, niż "podobniki" (takie same wymiary i napięcie). I gdybym tam wsadził baterię nieodpowiednią, to mogłaby nawet wylać.

Czyli: bateria baterii nierówna!

Reply to
JaNus

Użytkownik "JaNus" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:59790248$0$658$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl... W dniu 2017-07-26 o 08:14, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Cos on chyba zmysla. Zegarki w wiekszosci przypadkow na tych samych mechanizmach robione, to czym mialby sie roznic ? (tzn jest wiele mechanizmow, ale jeden mechanizm moze byc w wielu zegarkach uzyty).

A nawet jesli potrzeba jakiejs "lepszej", przeciez najpierw sie rozladuje i zegarek stanie, a dopiero potem wyleje.

W dniu 2017-07-26 o 09:09, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Potwierdzam, też tak mam, moja teoriajest taka że producenci po 1 kupują dobre baterie a po

2 zegarki są hermetycznie zamknięte w atmosferze bez pary wodnej, my takich warunków nie mamy, baterie być może podróby do tego odrobina pary przy wymianie robi swoje.
Reply to
Janusz

W dniu 27.07.2017 o 18:16, Janusz pisze:

Nie dotykaj baterii palcami, wymieniaj je w rękawiczkach. Pot powoduje upływy.

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz .

Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:old3ln$rbu$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl... W dniu 2017-07-26 o 09:09, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Ale dobre powinny byc tez te w detalu. Jak sa zle, to kup nastepnym razem cos markowego. Maxel, Varta ...

Robi swoje zima, w postaci rosy na szkielku.

Zawsze wymienialem sam baterie i nigdy nie narzekalem. Ostatnio rzadziej, bo 2025 dlugo wytrzymuje :-)

W dniu 2017-07-27 o 13:35, J.F. pisze:

To była jakaś bajerancka maszyna, z wieloma funkcjami, w dodatku (dla mnie to głupie): realizowanymi przez zestawy trybików, i silniczków (ja tam bym wolał na "czystej elektronice", bez mechatroniki), i niektóre one były podobno mocno prądożerne. A bateryjka kosztowała tyle, że można by za to całkiem sensowny zegarek kupić. Cały!

Reply to
JaNus

W dniu wtorek, 25 lipca 2017 12:00:31 UTC+2 użytkownik Pawel "O'Pajak" napisał:

Bateria przyszła. Data produkcji 2015-12. Kepsko. Obaczymy jak będzie działać. Narazie nie jestem nastawiony pozytywnie.

Reply to
sczygiel

Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup W dniu wtorek, 25 lipca 2017 12:00:31 UTC+2 użytkownik Pawel "O'Pajak" napisał:

To do Ace 2 czy jeszcze czegos ? Ace2 zaczeli produkowac w 2012, przestali ... podejrzewam ze z rok pozniej.

z 10 lat temu bym rzekl, ze akurat jest dobry czas na sprzedaz baterii, ale w czasach smartfonow ... tego badziewia nikt juz nie chce :-)

A jakie ma napiecie ? Pozniejsze modele samsunga maja IMO calkiem dobre baterie, i spokojnie powinna jeszcze pare lat pochodzic. Chyba, ze jej lezakowanie zaszkodzilo.

Zapisac do kajecika, dac znac za miesiac ... albo za pare lat :-)

Powitanko,

Podziel się wrażeniami. Ja się jeszcze na tym sklepie nie zawiodłem.