"Blokada" telefonu

Witam szanownych grupowiczów.

Poszukuje urządzenia, które można wpiąć w kabel telefoniczny, a którego celem było by zablokowanie możliwości dzwonienia na zewnątrz bez wybrania z klawiatury odpowiedniego kodu (np 6 cyfr). Po takim wybraniu kodu powinno nastąpić przepuszczenie sygnału i możliwość wybrania numeru. Oczywiście możliwość dzwonienia do danego numeru telefonu nie powinna być zablokowana. Wiem że istnieją odpowiednie aparaty telefonicze, ale to jest rozwiązanie dla 1 aparatu, a ja potrzebuje takie coś założyć dla lokalu w którym kabel telefoniczny jest rozdzielany na kilka aparatów. Stąd moje pytanie: Czy ktoś może widział gdzieś do nabycia takie urządzenie, lub jest w stanie coś takiego wykonać za odpowiednim wynagrodzeniem :) (najlepiej żeby to była osoba w województwa śląskiego, a konkretnie Katowic, Sosnowca, Dąbrowy Górniczej).

Pozdrawiam.

Reply to
Marcin Bobowski

Być może było by to, ale ja nie potrzebuję czegoś tak skomplikowanego. Poszukuje raczej prostego urządzenia. Jest to związane również z tym że kable telefoniczne są połączone jeden z drugim w różnych miejscach, a ja takie coś chciałbym zamontować już na kablu głównym prowadzącym na zewnątrz lokalu.

W związku z tym, czy ktoś ma inne propozycje?

Pozdrawiam

Reply to
Marcin Bobowski

1: klucz? 2: centralka telefoniczna? 3: wziąć jakiś klucz kodowy do drzwi i zamiast elektromagnesu dać przekaźnik odłączający linię. Do całości dodać telefon bez tarczy, coby rozmowy dochodzące można było odebrać.

Za starych czasów były też takie fajne nakładki na telefony zapinające tarczę lub klawisze na kluczyk. Nowe telefony (przynajmniej te, które mam w domu) umożliwiają przełączenie na modus alarmowy: wszystkie rozmowy dochodzą, a naciśnięcie dowolnego klawisza wybiera połączenie do jednego numeru z pamięci.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok