Nieoryginalny akumulator do kamery a je

Witam Szanownych Grupowiczów,

mam oryginalną baterię o poj. 640 mAh - troche mało więc kupiłem baterię zastępczą 2400 mAh

mam tylko jedno ale oryginalna bateria ma napisane napięcie 7,2 V natomiast ta nieoryginalna ma 7,4V - gdzie tedn sam produkt ale oryginalny ma jednak napisane napięcie 7,2

oba produkty zasilają kamerę miniDV

proszę o info czy ma to jakieś znaczenie dla sprzętu ?

pozdrawiam serdecznie

Tequilla

Reply to
Tequilla

Witam

Tequilla napisał(a) :

Masz nadzieję, że będzie chodziła prawie 4 razy dłużej? Możesz podać link do aukcji? Bo chyba na Alledrogo kupiłeś? Tam nie takie cuda się zdarzają. ;-)

Czy ta nowa bateria ma te same wymiary? Czy mieści się wewnątrz urządzenia?

Żadnego. To tylko inne oznaczenie producenta. Jedni piszą tak, inni tak.

Reply to
Zbynek Ltd.

Użytkownik "Zbynek Ltd." snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:e4f228$a3l$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Oczywiście że nie mam nadzieje że jesli oryginlana chodzi 1 h to ta niech pochodzi 2,5 h to i tak bedzie gites

dokładnie tak samo wygląda, aku jest montowany na zewnątrz urządzenia

Uff.

Pozdrawiam

Tomek

Reply to
Tequilla

Witam

Tequilla napisał(a) :

:-) Być może te akumulatory są porządne. Nie wiem. Jeśli chodzi o te do komórek, to poszukaj opinii po różnych serwisach www. Weźmy przykład chociażby mojej komórki. Mam

600mAh. Wg producenta telefon działa 300 godzin. Prawda. Na Alledrogo można kupić akumulatory 2400mAh. Wg opisu sprzedawców telefon działa na nich do ... 300 h. Pytania? No i ludzie narzekają, że może działają dłużej, ale tylko odrobinkę.

Tak więc ogólnie, nie ekscytowałbym się podanymi super pojemnościami. Trzeba poszukać po sieci opinii przed zakupem.

Reply to
Zbynek Ltd.

Zbynek Ltd. napisał(a):

pisałem że chodzi o aku do kamery miniDV

nie chodzi o pojemność tylko o róznicę w V - jak już pisałem ale dzięki za odp.

pozd Tequilla

Reply to
Tequilla

Użytkownik "Tequilla" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:e4f9io$8uo$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

a co ma piernik do wiatraka /

kolega podal przyklad , to sie tyczy kazdego akku , nawet do glupiej wkretarki elektrycznej

roznica 200mV nie zrobi duzej roznicy

Reply to
MuNiO [z pracy

MuNiO [z pracy] napisał(a):

dzięki za odp.

pozdrawiam Tequilla

Reply to
Tequilla

No wiesz, taki np Siemens c65. Wedlug producenta czuwa do 300h. Wedlug Ery - 80h. Na fabrycznym akumulatorze producenta oczywiscie.

Zgadnij kto ma racje :-)

J.F. napisał(a) :

Racja leży gdzieś pośrodku :-) Naprawdę to Ściemens podaje prawdę. Jest 300h.

Reply to
Zbynek Ltd.

Posrodku .. mam watpliwosci :-)

Jakos nie wierze, moze dlatego ze mialem :-)

To ile on bierze pradu w czasie czuwania ?

Witam

J.F. napisał(a) :

Oj, niewierny Tomasz :-P

Nie wiem. Nie mogę zmierzyć. Moje mierniki mają za dużą Rw i telefon nie chciał się włączać. A ja mam CT65. Po całkowitym naładowaniu położyłem go z kartą SIMPLUS-a na półce. Leżał 290 godzin. Siła odbieranego sygnału

100%. Czyli warunki prawie idealne. Czas czuwania zgadzał się z danymi prodecenta podanymi dla warunków idealnych. Prąd z takiego wyliczenia wychodzi ok. 2mA.
Reply to
Zbynek Ltd.

Znam ten bol :-(

A u mnie nie bardzo chcial 4 dni wytrzymac, choc normalnie noszony. Do BTS nie mam daleko. Era czesciej odpytuje ?

Ale ja w druga strone - czy to mozliwe zeby pobieral 2 mA. Bo jesli 3 to zapewnienie producenta mozna miedzy bajki :-)

ME45 pobiera 4mA - wedle wewnetrznego monitora, z wlaczonym tymze monitorem.

J.F. napisał(a) :

Aaaaa, i tu leży pies pogrzebany. Noszony, czyli być może momentami poza zasięgiem. Np w sklepie, w garażu, itp. Ja specjalnie założyłem nieużywaną kartę, żeby nikt nie dzwonił. Akumulator był ledwo dwumiesięczny.

Dodatkowo jeszcze telefon może być fabrycznie uszkodzony, jak to u Siemensa. To u nich normalne. W życiu nie kupię już telefonu marki Siemens. Miałem C60. Działał 1h. Telefon tyle prądu żarł, że robił się gorący. Taki nowy mi sprzedał sklep Plus GSM w Geant Gdynia. I nie chcieli dać nowego. Był w kilku autoryzowanych "serwisach" Ściemensa, ale nic nie naprawili i jeszcze kit wciskali. Wiele osób się skarżyło na duży pobór w C60. Ale taki jak u mnie, to chyba nikt.

Nie wiem.

No chyba tak. 600mAh/290h =2,06mA. A może jeszcze nawet i mniejszy prąd. Dlatego, że komórka wyłącza się nie przy napięciu 3,2V, ale 3,6V. Czyli nie wykorzystuje całej nagromadzonej energii.

Jak dokładny jest ten monitor? Sorry, ale takie gadżety traktuję z przymróżeniem oka, gdy nie mam możliwości weryfikacji.

Reply to
Zbynek Ltd.

Nawet włączone wyświetlanie komunikatów BTS (miejscowość) oznacza większy pobór prądu niż ten "idealny" dla którego producent szacuje maksymalny czas czuwania.

To chyba bardziej kwestia lokalnych warunków. Np. w moim miasteczku PTC ma generalnie słabiutki zasięg (ludzie muszą w budynkach podchodzić do okien). Z kolei np. w pracy mam sytuację gdzie budynek jest otoczony przez BTS-y Polkomtela. Położony na biurku aparat potrafi w ciagu godziny kilkanaście razy przelogować się do chwilowo silniejszego z nich.

Reply to
William

A wlasciwie czemu ?

Przede wszystkim to nie bardzo wiadomo czy w ogole wystepuje.

Li-ion ma napiecie od 4.2 [zalecane koncowe napiecie ladowania] do 3.6V [zalecane koncowe napiecie wyladowania]. A te 3.7 to nie bardzo wiadomo co to jest .. niektorzy twierdza ze producent po prostu napisal 3.7V