100mV +/- 100uV

Skąd wziąć lub jak zrobić takie źródło napięcia odniesienia do kalibracji
toru wejściowego? Urządzenie praktycznie nie pobiera prądu, ma na wejściu
wtórnik napięciowy na TL082.

Znalazłem takie coś
http://www.maritex.com.pl/pl/shop/productInfo/ggid/0/pid/7940/page/1/backurl
ale jak teraz zejśc do tych 100mV ?

Re: 100mV +/- 100uV
kalibracji

ja mam kalibrator własnej roboty na LH0070 (10V 10ppm). Na wyjściu mam
dzielnik napięcia na opornikach 0.01% dający 1V, 100mV, 10mV, 1mV
niebuforowane. Poza tym mam wyjście buforowane wzmacniaczem operacyjnym
0-10V na potencjometrze, ale tu dokładność tylko 1%.

Waldek

Re: 100mV +/- 100uV

Ale 0.01% to tylko 100ppm :-)

J.

Re: 100mV +/- 100uV

No tak, ale moja kopalnia złota chwilowo nie pracuje ;-)

Waldek

Re: 100mV +/- 100uV

Użyć dzielnika napięcia z dwóch oporników?
Masz czym sprawdzić samoróbę? Jeśli tak, to jest cała masa układów
scalonych, np. źródeł referencyjnych 1,2V.
Wiecej zabulisz za stabilne termicznie i niskoszumne oporniki do dzielnika.
Jak nie masz super woltomierza to leżysz i kwiczysz czekając na mamonę:-)

Site Timeline