Re: Kutlampen

P. wrote in news: snipped-for-privacy@4ax.com:

> Alleen niet per 1 juli maar 1 september 2009. > > Per 1 september zijn ALLE niet-heldere gloeilampen verboden! Dat zijn > alle normale matte lampen. En natuurlijk ook alle soft lampen en alle > flame lampen! > > Let op dat de meesten niet-heldere gloeilampen gebruiken. Die heldere > lampen zijn die qua licht lelijke en felle lampen waarvan je de > gloeidraad ziet zitten. Alleen die heldere worden uitgefaseerd, de > rest wordt NU verboden! > > Dit is duidelijk gepresenteerd alseen uitfaseren om om de consument > zand in de ogen te strooien. Die denkt dat hij nog een paar jaar > ertegen kan. > > De heldere lamp wordt als volgt verboden: > September 2010 gaan alle gloeilampen boven 60 Watt eruit. > September 2011 gaan alle gloeilampen boven 40 Watt eruit. > September 2012 gaan alle gloeilampen eruit. > > Ook ALLE matte halogeenlampen gaan eruit per 1 september 2009. > > De heldere halogeenlamp wordt als volgt verboden: > September 2009 gaan alle halogeenlampen boven 725 Lumen eruit. > September 2010 gaan alle halogeenlampen boven 450 Lumen eruit. > September 2011 gaan alle halogeenlampen boven 60 Lumen eruit. > September 2012 gaan alle halogeenlampen eruit. > > Ga maar gauw hamsteren want over 2 maanden is het afgelopen! Geen > lampje meer te krijgen en je kunt je dure armaturen bij het oud ijzer > gooien! En gooi al je dimmers er maar meteen bij, die kun je ook niet > meer gebruiken. Da's blijkbaar goed voor het milieu. Ook het kopen van > nieuwe schakelaars schijnt goed te zijn voor het milieu. En het kopen > van andere armaturen waarin spaarlampjes zitten schijnt ook heel goed > te zijn. En het verkopen van lampen waarin een hoop chemicaliën en > kwik zitten schijnt helemaal goed voor het milieu te zijn. > > P. >

Heb toch goddomme eens wat meer vertrouwen in private Chinese import.

--
Bye,

Willem-Jan Markerink

      The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
     the inability to understand

[note: 'a-one' & 'en-el'!]
Reply to
Willem-Jan Markerink

Dat wordt door de douane gecontroleeerd en eruit gehaald. Er komt geen gloeilamp europa meer binnen.

P.

Reply to
P.

Ach reeds! Het onderwerp deed mij vermoeden dat 't hier wellicht een gynaecologisch onderzoek betrof...

--
regards,

|\  /|
| \/ |@rk
 \../
  \/os
Reply to
Linea Recta

P. wrote in news: snipped-for-privacy@4ax.com:

Die zijn veel te druk met drux.

--
[...]

Het viel weer tegen :)

P.

Reply to
P.

WJM zal hier op doelen:

Linea Recta plaatste dit op zijn scherm :

LOL

--
---
Never argue with an idiot. They drag you down to their level and then