Zebex Z-3072SD 2d håndscanner-driver ønskes

Ønsker at bruge scanneren "som tastatur" samtidig med det almindelige PC
tastatur.
Har installeret driveren: Symbol SNAPI USB Imaging Driver v1.1.2, uden
problemer.
Når jeg installere: KeySimulator (USB only) for jeg følgende fejlmeddelelse:
KeySimulater MFC Application har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager
ulejligheden.
Har søgt på Google, der er ikke megen hjælp...
Håber på nogle gode ideer!?!?

MVH
Rasmus O.

Re: Zebex Z-3072SD 2d håndscanner-driver øn skes

Har du overvejet en gruppe der omhandler PC'er?

http://usenet.dk - der kan du finde fundatserne for alle dk-grupper; du
vil også opdage at denne gruppe er til elektrnik, ikke PC-drivere.

Jesper Poulsen

Site Timeline