Viasat problemer

Vi fik en Thomsen sat modtager fra Viasat som fungerede fint i omkring et
år. Så ville Viasat opdatere deres kodningssystem og så gik det galt.
I øjeblikket skal modtageren slukkes på vægen 5-10 gange om dagen fordi den
går kold. Der er flere huller i softwaren end i Windows. :-(
Vi har betalt 1 år abonnement (desværre) og min påstand er at Viasat har
ødelagt min modtager så jeg vil have mine penge retur da den nærmes er
ubrugelig. Vi kan f.eks skifte kanal, displayet skifter men TVet bliver
stående. Slukker vi den på fjernbetjeningen (hvis vi kan), så kan den ikke
tændes det næste kvarter.
Viasat skulle komme tilbage om et par dage (for en måned siden) med et svar.
Er der andre med Viasats Thomson der har oplevet tilsvarende.

Benny
Kunde ved Viasat (desværre)

Re: Viasat problemer

Til din orientering er der en separat gruppe hvor spørgsmål som dette
diskuteres.
Og det er ikke denne, men dk.teknik.satellit

Prøv den, og du vil få bekræftet din negative kritik af Viasat.

Men beskriv bla. type af Thomsen (Thomson) modtager.
Jo flere informationer man giver, jo bedre svar kan forventes.

Via www.usenet.dk kan du få et overblik over hvilke danske grupper der
findes.

Der er iøvrigt også en der omhandler tv.

Mvh. Jørgen

Site Timeline