Relæmodul som kan styres simpelt fra en Win XP PC

Jeg forsøger at lave en temperaturstyring der styres via en hjemmeside

- Selve temperaturdelen kører nu, som man kan se kan jeg sætte den ønskede temperatur samt hysteresen - Det jeg ønsker er at trække et relæ når temperaturen når den ønskede værdi samt at slippe igen når den ønskede værdi minus hysteresen nås.

Hvordan styrer man lettest/billigst et relæ? I gamle dage var det nemt nok på printerporten - men det er det vist ikke mere pga. drivere mv.

Nogle gode forslag?

Mvh Allan

Reply to
Stampe