Tilslutning af mp3-afspiller til bilradio

Hej, jeg har en Citroen Xsara Picasso med original bilradio med
cd-afspiller.

Jeg kan se på knapperne, at der tilsyneladende er mulighed for at tilslutte
en cd-changer, og så kom jeg til at tænke på, om det så ikke i stedet for er
muligt at tilslutte en mp3-afspiller til denne tilslutning...??

Er der nogen her, der ved om det umiddelbart kan lade sig gøre eller om der
måske oven i købet findes en speciel adapter til formålet...??

Jeg har forsøgt mig med en FM-transmitter, men det var mildest talt ikke
nogen succes....:-(

Hilsen Helge

Re: Tilslutning af mp3-afspiller til bilradio

Der er nok flere i bilstereo-gruppen der ved noget :-)

Jesper Poulsen

Re: Tilslutning af mp3-afspiller til bilradio
Ok, vidste ikke, at der var en speciel bilstereo-gruppe..., prøver der...,
tak for hintet...

Helge