Samsung DSR 9500Z reparation

Jeg har en Samsung DSR 9500Z satellit receiver, som efter et lynnedslag er
begyndt at modtage signal
dårligere.

Ellers virker den såmænd fint. Er der nogen der ved hvad der kan være galt.
Jeg har skilt den ad og kigget efter kondensatorer og transistorer der er
"brændte", men kan ikke se
noget.

Hvad vil det koste at reparere? (Ole Geisler - er du har stadig?)

Med venlig hilsen

Preben Holm

Re: Samsung DSR 9500Z reparation

begyndt at modtage signal
"brændte", men kan ikke se
Nej.

Men tuneren er død, formentlig det første trin. Reelt irreparabelt.
Men find en defekt, der ikke er lynskadet - overflyt tuneren.

Jeg kan ikke hjælpe dig med rep.

Re: Samsung DSR 9500Z reparation

Er du ikke i "business" længere eller reparerer du ikke satellit udstyr?

Re: Samsung DSR 9500Z reparation

Jeg har ikke været i reparationsbranchen en del år. Nu er det kun for
sjov, og hvis der er noget jeg ikke kan lade være.

Re: Samsung DSR 9500Z reparation

Okay. Jeg havde bare fået opfattelsen af at det var din fuldtidsbeskæftigelse et
sted på sydfyn. Men
det har jeg nok misforstået så!

Må jeg så spørge hvad du laver den dag i dag?

Re: Samsung DSR 9500Z reparation

et sted på sydfyn. Men

Jeg sidder i udviklingsafdelingen på www.interacoustics.com og
designer hardware.

Men derudover eksisterer mit eget "gamle" firma stadig, det er bare
fusioneret og har lavet et navneskifte, ja. Og jeg er ude, pånær lidt
"konsulentarbejde" fra tid til anden.

Re: Samsung DSR 9500Z reparation

Okay. Tænk sig at jeg ikke har hørt om det firma før og så ligger det i Assens.
Kun godt 25 km fra
Tommerup, hvor jeg er vokset op! Nå, men så har jeg da hørt om det nu!

Ok!

Site Timeline