RTL8019AS ... nu vi er ved dem...

Hejsa,

    Efter den tidligere tråd blir jeg lidt nysgerig :) da jeg ligger inde
med en PacketWacker med denne kreds på, og havde tænkt mig at lege med den
på mit ICD-2 Demoboard... til senere at bruge den i et selvlavet print, så
går det jo ikke hvis man ikke kan få den kreds til noget fornuftigt :(

    Så hvad er grunden til at den er så svær at skaffe ??? laves de ikke
mere, eller skal man bare købe røv mange for at få dem ??? og er det det
sidste, hvor mange er så intereseret i at deles om en bestilling ???

    VH
    Lars Molnit

Re: RTL8019AS ... nu vi er ved dem...

Hey

Tror nok at den skole jeg går på bestiller dem i tyskland, men skal lige
prøve at skaffe lidt mere information i morgen i skolen.

Men det er stadig billigere at hapse alle de netkort med chippen på, som man
kan få fat i...

Jeg har ca 10 netkort liggende med en anden controller på, desværre kan jeg
ikke finde databladet på den, men måske nogle kan hjælpe:

MPX2
EN5025 (ved ikke om det kan køre 8 bit mode)

Kasper

Re: RTL8019AS ... nu vi er ved dem...
Kan muligvis fås hos Sony for ca. 700kr. / stk., men det sgu da ellers også
en pris.

Michael.

Re: RTL8019AS ... nu vi er ved dem...

Jeg vil tro det er det sidste.
Og jeg er da lige kommet i tanke om, at http://www.egnite.de sælger
dem løse (det er de samme som står bag Ethernut boardet).

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen