RIAA m. diskrete komponenter.. - Page 2

Re: RIAA m. diskrete komponenter..

Næeh !  Jeg kan vælge at lave en forstærker der er lineær i arbejdsområdet
_inden jeg modkobler_, Eller jeg kan korigere RIAA kurven passivt.

Intet nyt her, jeg kender udmærket begreberne  ;-)

mvh
Orla

Re: RIAA m. diskrete komponenter..

Hej!

Jeg ville også gerne have en kopi, hvis ikke det er til ulejlighed....

Mvh.
Anders

Re: RIAA m. diskrete komponenter..
Hej

Hvad med den super forforstærker som bladet HI Fidelity bragte engang i
80'erne.

Jeg byggede den, den spiller stadig fantastisk godt .... !
Jeg har bladet et eller andet hvis du vil vide mer, send mig en mail

Søren

meddelelse
sende

Site Timeline