Re: hvorfor kommer mine indlæg ikke???

Man har aldrig kunnet vedhæfte filer i dk.teknik.elektronik.

Ivar Magnusson

Re: hvorfor kommer mine indlæg ikke???

Rent faktisk kan jeg med min astraweb konto læse både hans indlæg og se
det vedhæftede billede. Dog kan det ikke lade sig gøre med min sunsite
konto.

Re: hvorfor kommer mine indlæg ikke???

Hvis du lige gad sætte dig ind i tingene, i stedet for som altid at
spille Karl Nedladende Smartrøv, ville du vide at det intet har med
dk.fritid.elektronik at gøre, men at det er serveren news.tele.dk der
afviser binært indhold.

Peter

Re: hvorfor kommer mine indlæg ikke???

Er der mon en lille ny på vej

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Re: hvorfor kommer mine indlæg ikke???

Upppps ...... min fejl ..... selvfølgelig .teknik.

mvh ..... Peter

Re: hvorfor kommer mine indlæg ikke???
Undskyld mig, men jeg tror at jeg finder et andet sted at stille mit
spørgsmål, jeg ved godt det ikke var hæftet på mit indlæg, men jeg er
kommet her for at se om ikke der var lidt hjælp, ikke for at andre
skulle svines til, kan se at der er en som måske hellere vil have
newsgruppen for sig selv, for der kommer da ingen ind og stiller
spørgsmål eller prøver at komme med et eksempel på noget, en smule off
topic, hvis det er måden at blive svaret på.

Så tak til dem der forsøgte, og jeg vidste virkelig ikke man ikke kunne
vedhæfte filer, så derfor var svaret fint nok for mig.

Jan
Som nu vil kigge andre steder for svar.

Re: hvorfor kommer mine indlæg ikke???

Tak, for et fur :-(

Usenet som dk.fritid.elektronik er en del af, har grupper der
er specielt til binært indhold. Hovedguppen er dk.binaer.
dk.fritid.elektronik er ikke tiltænkt binært indhold.

Re: hvorfor kommer mine indlæg ikke???

Er det ?

--
Ivan V. Klattrup