RCA Phone stik for chassis montering

Jeg søger et RCA Phono stik - han - for chassis montering. Jeg har smidt et
billede i dk.binaer

Den har en 10mm møtrik intergreret, og alle dem jeg kan finde er til
montering på kabel og har dermed ikke møtrikken....

Please help! Jeg skal bruge 50 stk.

Frank

Re: RCA Phone stik for chassis montering

Det er fordi man normalt bruger hunstik til chassismontage.
Normalvis er kabler med hanstik i begge ender.

Hvorfor kræver du hanstik til chassis ?

Re: RCA Phone stik for chassis montering
Den bliver ikke brugt som audio-stik men, som strøm stik i en lygte. Jeg har
derfor brug for en med møtrik.

Den findes jo som det ses på billedet, men hvor ???

Re: RCA Phone stik for chassis montering
Hej Frank

har

Brug en almindelig og lim den i med Araldit.

Mvh Max

Re: RCA Phone stik for chassis montering
Det bliver nok også enden på det...

Re: RCA Phone stik for chassis montering

Hvis du finder en med metalbagkappe, kan du så ikke bare finde en
møtrik der passer ?

Re: RCA Phone stik for chassis montering
Der vil være for lidt plads til en møtrik - den skal være en del af
stikket...

Det er bare noget ..... for den findes jo, jeg har jo den originale, men
hvor dælen kommer den fra....

Re: RCA Phone stik for chassis montering

Hvorfor ikke bruge selve bagkappen som møtrik? Hvas det kniber med pladsen,
så er nedstrygeren opfundet.
KHJ

Site Timeline