Printfremstilling (små styktal)

Jeg har tænkt at bruge lidt tid i sommerferien på at rode med lidt
elektronik, og skal derfor have fremstillet nogle print. Det drejer sig om
en, måske to, styk af print. Jeg har ikke selv udstyr til at lave fotoprint,
men vil høre om der er andre, gerne i Aalborg området, der kan hjælpe mig.
Grunden til jeg ikke selv har købt udstyret, er at jeg sikkert kun skal
bruge det i sommerferien, hvorfor printene bliver meget dyrere end
nødvændigt

mvh
  Jeppe Holm

Re: Printfremstilling (små styktal)

fotoprint,

Kan måske hjælpe dig, men må vide noget mere.

Mvh
Gert K.

Re: Printfremstilling (små styktal)

om
mig.

Hej
Det drejer sig om print på max 10*16 cm (det er hvad eagle kan klare) og
enkeltsidet. Hvis der kan være hjælp med hulboringen, vil det også være en
hjælp. Hvis der er andre ting du vil vide, så skriv tilbage. Kom evt. med et
prisoverslag.

mvh
  Jeppe

Re: Printfremstilling (små styktal)

et

Send en mail til mig, fjern ANTISPAM fra min mail adresse.

Mvh
Gert K.

snipped-for-privacy@ANTISPAMelektronik.dk

Re: Printfremstilling (små styktal)
sig

Det lyder til at Gert kan hjælpe. Ellers er olimex.com ikke at foragte ;-)

/A

Site Timeline