Opdatering - Printfremstilling og QSOP.

Hep,

tråden her:

kan afsluttes med et: mjaeeeeeee, mest hældende til nej, det er ikke muligt at benytte laser-printer-inkjet-papir metoden til QSOP, uMAX og andre små sataner. :-/

Så ved vi allesammen det :-)

.. og jeg vil så lede efter andre muligheder for at få lavet et par små adapterprint til QSOP/uMAX ;-)

--
-jens
Reply to

Hej Jens

Nej det er jo småtingsafdelingen vi har her, fotoprint er nok mere velegnet til den slags.

Men det er dejligt at du melder tilbage, så er vi alle blevet lidt klogere.

"Jens Arnfast" skrev i en meddelelse news:422cc175$0$169$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Hvor i landet er du?.... Jeg vil da gerne gøre et forsøg på fotoprint, hvis det er..

Hvis du er i det nordjyske kan du smide en mail: peter@@naeslund.dk ( fjern det overskydende @ )

/peter

Det ser det ud til :)

Det var da godt :-)

Hvad skete der forøvrigt med din fine (online) print-med-laserprinter artikel?

--
-jens
Reply to

Hej Jens

Den ligger her

og billeder af printene ligger her

Hej Max

Fine billeder på din hjemmeside, men hvilket program bruger du til at tegne din 3D konstruktioner i ?

--
..
Med venlig hilsen

Henrik S. Christiansen
Reply to
Henrik

Hej Henrik

Tak for roserne, og jeg tegner i AutoCAD 2000.