PCB layout program til minimum 220x230mm printstørrelse

Jeg har i mange år brugt Eagle, men nu skal jeg lave et print på 50x200mm
til en stribe relæer, og det overstiger eagles freeware begrænsning på
80x100mm

Findes der andre gratis layout programmer der kan arbejde med "store"
print...

...eller kan man lægge gerber filerne sammen på en eller anden måde ?

mvh Steffen

Re: PCB layout program til minimum 220x230mm printstørrelse
He Steffen

Hvis du kan undvære Gerber, så prøv Circad fra www.holophase.com
der er grænsen 65.536x65.536 tommer.

Mvh Max

Re: PCB layout program til minimum 220x230mm printstørrelse

Ja, ved hjælp af en Gerber-editor (og nogle Gerber-viewer). GC Prevue er
f.eks. en freeware Gerber viewer, der kan lave det trick.
En anden mulighed er at bede din printfabrikant om at steppe dit print op i
panel.

Re: PCB layout program til minimum 220x230mm printstørrelse

Ja, FreePCB kan klare print op til 60x60 inches.

Men kig selv på denne side: www.freepcb.com/

Mvh
Gert K.

Re: PCB layout program til minimum 220x230mm printstørrelse

Hmm - er du meget lærenem, eller keder du dig meget? For jeg husker Eagle
som ret billigt - og det tager alligevel nogle timer at blive 100%
fortroligt med et nyt.... (?)

Mvh.
 Anders

Re: PCB layout program til minimum 220x230mm printstørrelse

    tjaaa... kun Pro versionen kan klare 220*230mm, det betyder som min.
2*399US$ det ikke helt billigt.

--
VH
Lars Molnit

For mange er den stF8%rste ulembe at det er et DOS baseret produkt, men
kF8%rer fint i en promt under NT, 2k og XP.

Site Timeline