PCB footprint til LM3876TF (Layout)

Jeg skal bruge et PCB footprint til en LM3876TF, men kan ikke finde noget, der bare ligner i Orcad Layout. Iflg. databladet er det en 11-lead TO-220 package.

Skal jeg til at være kreativ, eller findes der et library et eller andet sted, jeg kan bruge.

tak

/Simon

Reply to
Simon Børresen

"Simon Børresen" skrev i en meddelelse news:42bdb3f4$0$18645$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

som sidste side i et datablad er der en tegning af footprintet. du kunne jo benytte dette og så blot oprette din egen komponent.

Jacob

Reply to
Jacob

Hej Simon

Den tid du har brugt til at lede og til at skrive dette mail kunne du have brugt på at lave en 4-5 footprint :)

Mvh Max (der aldrig kunne drømme om at bruge færdiglavede footprint)

hehe... Jeps. Det ved jeg nu... Det var jo slet ikke så svært, man skal bare hoppe ud i det.

/Simon

Reply to
Simon Børresen

Depends.....

Mvh. Anders (der ikke tror Max har prøvet at lave fx. et MLF footprint i de gamle Layouts ;-)

Reply to
Anders F

Må jeg anbefale at bruge pad-array generatoren :-)

Kan den nye lave de der underlige "rektangulære med runding i den ene ende": (_| ?

/Anders

Reply to
Anders F