Linesignal splitter

Hej,

Jeg vil gerne lave en splitter til udgangssignalet på mit lydkort da det kun
har en udgang. Jegvil gerne lave en 1 udgang omtil 3 udgange. Havde egentlig
bare tænkt mig at bruge 3 spændingsfølgere, men så kom jeg i tvivl om
hvordan jeg skal tage hensyn til splitterens indgangs og udgangs
impedans....?

Mvh.

--
Morten

Re: Linesignal splitter

Med mindre du kF8%rer 600ohm balanceret tror jeg ikke du skal bekymre dig=
2E%

Mvh
   Roberto

Re: Linesignal splitter
Med mindre du kører 600ohm balanceret tror jeg ikke du skal bekymre dig.

Ganske almindeligt fattigmands hifi! Dvs. ideen med de 3 buffere er fin nok
i sig selv? Ingen problemer i at hæve impedansen fra 600 til et par mega?

Mvh.

--
Morten

Re: Linesignal splitter
Hej Morten

kun
egentlig

Hvis ellers udgangsimpedansen fra dit lydkort er lav, det er den i mit, ja
så kan
du roligt sætte 3 enheder parallelt til den, normale enheder har jo rimelig
høj
indgangsimpedans.