Hvordan skal lytten vende?

Hej! Jeg er i fE6%rd med at koble forskellige LF enheder sammen. men da
disse kan have forskellig stel potentiale, har jeg tE6%nkt mig ogsE5% at
sE6%tte lytter ind i stelledningerne. Jeg er lidt i tvivl om hvordan de
skal vende. Signal ledningerne er jeg helt med pE5%, da vender den
negative side vE6%k fra forstE6%rkeren.  Der er minus til stel.
Jeg kan ikke anvende transformer p.g.a. pladsen.
PE5% forhE5%nd for gode rE5%d.

Re: Hvordan skal lytten vende?

Brug almnindelige kondensatore til opgaven, så slipper du
for at tænke på polariteten.

Re: Hvordan skal lytten vende?

Tak for det Max. Der er bare det at vE6%rdien skal vE6%re ca. 2.2 u. og s=
E5%
fylder de for meget.

BF8%rge

Re: Hvordan skal lytten vende?
Hej Børge

En Vima 5 mm på 2u2 fylder nu ikke alverden.

Re: Hvordan skal lytten vende?

Tak ige Max.

OK, Dem havde jeg ikke lige haft F8%je for. SE5% mE5% jeg se hvor jeg finde=
dem.

BF8%rge

Re: Hvordan skal lytten vende?

Du skal vende dem sE5% den side af stellen der bliver mest negativ har
minussiden af kondesatoren. Kan du ikke det skal du have en bipolar.

Klaus

Re: Hvordan skal lytten vende?

disse kan have forskellig stel potentiale, har jeg tænkt mig også at
sætte lytter ind i stelledningerne. Jeg er lidt i tvivl om hvordan de
skal vende.<

Sæt en alm kondensator ind midlertidigt og mål hvilken polaritet kredsløbet
lægger på den - og skift den så ud til en lyt der vender rigtigt.

Per

Site Timeline