Løse SATA strømstik

For at minimere kabelrodet i min computer vil jeg fremstille nogle strømkabler efter mål. Strømforsyningen har i forvejen nogle strømstik til SATA klemt fast på ledningen, de ser sådan her ud: http://82.143.216.111/apache2-default/SATA-power.jpg

Nogen der kender et sted de kan købes af private? Jeg skal bruge knap ti styk.

Tomas

Reply to
Tomas Pedersen

Det er godtnok længe siden du spurgte, men jeg kom til at tænke på dig da jeg fandt dette. Er det noget du måske kan bruge hvis du kan/vil svinge t loddejern?

/LArs

Reply to
Lars Peter Larsen

[...]

Tak for svar. Det er ikke helt det samme stik, men i mangel af bedre kan det da godt ende med at jeg køber sådan nogle, de er i det mindste billige.

Tomas

Reply to
Tomas Pedersen