Hvordan f... virker det (T6963 LCD) - Page 2

Re: Hvordan f... virker det (T6963 LCD)

Hehe fedt at høre at det virker ;-)

Men godt at du har undersøgt sagen istedet for bare at køre på - mit
første møde med et T6963c display blev en dyr affære, jeg misforstod
databladet og satte en negativ spænding ind på displayet (det havde også
intern generator) og så lukkede det den magiske røg ud. Det var et
spritnyt 120*240 mener jeg. Snak om at få røde ører....

// Per.

Re: Hvordan f... virker det (T6963 LCD)

Det kommer vel an på, hvor man "køber" dem?
http://home6.inet.tele.dk/moppe/ksb.html

På dit display er 21 plus og 22 - til baggrundsbelysningen (LED)

1 er gnd og 4-8 ligner noget timing, eller kontrast, hvor 10 og
fremefter ligner datakommunikation.

Re: Hvordan f... virker det (T6963 LCD)

Den stak S-Systemer er ren nostalgi...

--
  Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
  Ved e-mail svar: Skift ciffer ud med bogstav

Jeps.

Jeg har et godt garageloft og fra tid til anden er der nogen der mangler
noget jeg har. Det har kunnet financere de fleste af mine
modeltogsindkøb:

http://home6.inet.tele.dk/moppe/mitog.html

Re: Hvordan f... virker det (T6963 LCD)
On Sep 17, 7:36A0%pm, "Klaus D. Mikkelsen"

NE5%r man ser sidste tog, tE6%nker man om de famF8%se IC4 fra Italien ikke,
trods deres nyere E5%rstal, er ringere og mere forurenende end
EuroRunner 20 (ER20).

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Er de ?

Pas nu på og hvilken er ældst ?

Re: Hvordan f... virker det (T6963 LCD)
On Sep 18, 3:51A0%pm, "Klaus D. Mikkelsen"

Jeg ved det ikke, men har der ikke vE6%ret noget med at de lugtede da de
stod i klargF8%ringen i C5%rhus ?

Umiddelbart er det vel ER20......Men derfor behF8%ver de vel ikke
forurene mest.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....
Re: Hvordan f... virker det (T6963 LCD)

AnsaldoBredas tilbud om IC4 vandt udbuddet i 1999, så det er kravene
derfra der er gældende.....kontakten blev indgået i år 2000.

ER 20 blev også bygget som lavtforurenende - dette krav har DSB næppe
sat.

Re: Hvordan f... virker det (T6963 LCD)
On Sep 17, 7:16A0%pm, "Klaus D. Mikkelsen"

Sender lige en mail ang. SB 135 230, Delay on release op til 18
sekunder.