Hvad hedder sådan et stik?

Hej alle, jeg skal interface til et board der har 10 pins i 2 rækker
(dvs. ialt 20 pins) med præcis 2 mm imellem hver pin (både vertikalt og
horisontalt).

Det passer perfekt i et stik til en 2.5" HD (til bærbare og andet), men
stikket er naturligvis for stort (har for mange pins); hvad hedder den
type stik? Jeg har prøvet at lede på http://www.elektronik-lavpris.dk
uden held...

Med venlig hilsen Preben

Re: Hvad hedder sådan et stik?
On Mon, 13 Dec 2004 11:47:37 +0100, Preben Mikael Bohn

Hej Preben

De hedder IDC stik. Og iøvrigt er der 1/10" imellem benene :o)

/Thomas
----
My e-mail is composed in the following manner:
<sirname>.<lastname>(a)privat(dot)dk

Re: Hvad hedder sådan et stik?

Da ikke på 2.5" harddiske?

Men på 3.5" harddiske er den go' nok.

--
Med venlig hilsen / Kind regards
Jesper Larsen

Doh!! du har jo ret... det lagde jeg slet ikke mærke til :o)

Undskyld Preben... og tak for påpegelsen Jesper...

/Thomas
----
My e-mail is composed in the following manner:
<sirname>.<lastname>(a)privat(dot)dk

Re: Hvad hedder sådan et stik?
enten er der 2mm eller 2.54mm mellem hver pind.

Re: Hvad hedder sådan et stik?

Ja det er jo bare at tælle 10 ben... så skulle der ikke være noget at ta
fejl af ;)

/René

Site Timeline