Hjælp med Rapport til RC-Led

Jeg er ved at skrive en rapport om Rc-led ved AC og så ville jeg hører om
der var nogle der ligger inde med en gammel rapport eller andet info som jeg
kan bruge til den....

Jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig

Pacman snipped-for-privacy@get2net.dk

Er i lærer som Elektronikfagteknikker...

Re: Hjælp med Rapport til RC-Led
Hej!

Hehe, nej den må du skisme skrive selv :-) Du kan spørge om dit og dat, men jeg
vil ihvertfald ikke bidrage til snyd ;)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Hjælp med Rapport til RC-Led
Der er intet snyd i at få inspiration af andre og jeg går ikke ind for snyd
jeg har skam ikke lyst til bare at hente en andens rapport for det er der
indet sjov i. jeg vil bare se hvordan andre har grebet emnet and og for at
se hvordan andre har stillet det op..
jeg hader dem der bare finder en på nettet og skriver den ud og så bruger
den som sin egen.. det lærer man ikke en skid af....

jeg vil stadig hører om der er nogle der vil bidrage med en lille smule

om
jeg
men jeg

Re: Hjælp med Rapport til RC-Led
Hejsa

Vil bidrage med en link til en masse om elektronik, + en link der fortæller
hvordan man svarer på indlæg ;)

http://www.epanorama.net/index.php

Mvh Hauge

Site Timeline