god kontakt ( trylle creme )

 Er her nogen der kender til noget Kontakt "creme" som man kan smF8%re
pE5% for at sikre god elektrisk kontakt ?

 Jeg har et lille problem med noget strF8%m., ja der er lidt for
meget. :-/

en stik samling bliver for varm, nE5%r jeg kommer op pE5% 50-60 A. sE5% jeg
bliver nok nF8%dt til at lave en
samling der bliver spE6%ndt sammen. og der vil jeg gerne sikre mig en
ordentlig kontakt.(mE5%ske med  trylle creme )
(det kommer direkte ud af et relE6%, sE5% jeg bestemmer ikke selv den ene
kontaktflade :-/ )

Martin

Re: god kontakt ( trylle creme )

Hej

 Er her nogen der kender til noget Kontakt "creme" som man kan smøre
på for at sikre god elektrisk kontakt ?

 Jeg har et lille problem med noget strøm., ja der er lidt for
meget. :-/

en stik samling bliver for varm, når jeg kommer op på 50-60 A. så jeg
bliver nok nødt til at lave en
samling der bliver spændt sammen. og der vil jeg gerne sikre mig en
ordentlig kontakt.(måske med  trylle creme )
(det kommer direkte ud af et relæ, så jeg bestemmer ikke selv den ene
kontaktflade :-/ )

Martin

Det er er kun ét at gøre: Vælge en kontaktsamling, der kan bære strømmen
uden at blive varm - sådan.
Karsten H. (7870)
Re: god kontakt ( trylle creme )

Kort og godt: Nej.