Fujitsu ICL Monitor

Hej!

Jeg har en gammel 17" Fujitsu/ICL ErgoPro e172 Monitor.
Efter at have stået tændt nogle minutter, sinker den langsomt kontrasten og
blinker så med billedet (ligesom når man selv skruer ned for kontrasten og
rammer "bunden"). Efter tryk på "skru ned for lyset" kontakten og/eller tryk
på Degauss kan der så skrues op for kontrasten igen. Efter nogle sekunder
starter den så forfra.

Nogen der har nogle idéer?

Mvh.
Ulf Harries

Re: Fujitsu ICL Monitor

hmmm....  tyder jo på at der skal "hard work" til og jeg ikke kan nøjes med
det gyldne tip :-/

oh well.. ;-)

Re: Fujitsu ICL Monitor
Hej!

Beklager, jeg kan ikke lige genkende dine symptomer som en standardfejl :-)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner ;-)"

Site Timeline