ICL 2822

Hej

Hvor finder jeg data og benforbindelser til en ICL2822 ?

OW

Reply to
olewilly

IC2IC- eller alldatasheet.

der kommer rimelig mange hits hvis du bare googler "ICL2822"

Reply to
martin

Hej!

martin wrote: ...

Yes, men jeg erfarede, at de faktisk ikke linker til det specifikke datablad for 2822'eren. Men du var måske mere heldig?

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

"olewilly" skrev i meddelelsen news: snipped-for-privacy@33g2000yqm.googlegroups.com...

Kan denne bruges?

Reply to
Brian H

"olewilly" skrev i meddelelsen news: snipped-for-privacy@33g2000yqm.googlegroups.com...

Magen til elendig newsreader skal man lede længe efter :)

Brian H

"Brian H" skrev i meddelelsen news:49b7e4da$0$56788$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Det var altså min egen jeg hentydede til, men bare glem den kommentar. Der er da lidt forskelligt at finde på

Men du oplyser ikke hvad IC'en er til, så det er svært at finde den rigtige alternativ

Reply to
Brian H

Hej Brian

Jeg tror du skal genstarte dagen, du vrøvler lidt rigeligt.

:)

"Max" skrev i meddelelsen news:49b7e92a$0$15885$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Kan ikke finde Ctrl + Alt + Delete... ser lige om reset-knappen dukker op et sted.

Reply to
Brian H

Hej Brian

Ellers tag "Run Stop & Restore" :)

"Max" skrev i en meddelelse news:49b80916$0$15899$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Haha.. Ja det var de gode gamle dage.. :)

Reply to
Lars Andersen

Hej Lars

Ja, og gud hvor jeg savner en genstart med det tempo :)