eagle og autoroute

hejsa

Jeg bruger den gratis udgave af eagle og har lavet nogle små simple print.

Jeg kan sagtens lave printlayout og autoroute.

Men jeg vil gerne nøjes med at fjerne så lidt kobber så muligt.
altså i steddet for at tegne banerne, fjerne mellem banerne.

Tror måske det heder ground plane, men jeg kan bare ikke lige se hvor
man fortæller det er det man vil.

Nogen der kan hjælpe ?

mvh. HH

Re: eagle og autoroute

Du laver en polygon som dækker hele printet og kalder den gnd. Det er
kun gnd der vil blive brugt til at fylde med, alle andre baner beholder
deres specificerede bredde.

Re: eagle og autoroute
Takker - det var lige det der skulle til...

Borset fra at den nu ikke vil autoroute særligt optimalt længere... jeg
'opløste' alle banerne, lavede polygonen, og nu er er mellem 1 og 4
forbindelser den ikke vil route, men som den fint kunne finde ud af før

Suk

/HH

Re: eagle og autoroute

Så lav autoroute før du lægger polygonen på. Det vil selvfølgelig give
nogle fejl, fordi den ikke kan få ført gnd frem til alle kroge af printet.

Re: eagle og autoroute
Smart :)

Takker