Det er gratis å ønske - Page 2

Re: Det er gratis å ønske

Ahh ja, mente nok jeg havde læst om sådan noget også.

Heh, frækt! Og smart. :-)

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Re: Det er gratis å ønske

Det har du fuldstændig ret i. Jeg ved af erfaring at Sensirion har haft
meget store problemer med at overholde spec. på deres produkter.
Så store at Picotech, som jeg bla. forhandler, på et tidspunkt trak deres
Humidiprobe helt ud af markedet i næsten et halvt år fordi Sensirion ikke
kunne levere deres SHT1x i en ordentlig kvalitet.
Lascar, som jeg også forhandler, har haft ligende problemer. Deres
dataloggere er også baseret på Sensirion?s SHT1x.

Re: Det er gratis å ønske
Allan Soerensen har bragt dette til os:

Ha! - Det med PicoTech kender både du og jeg.
En helt ny probe som jeg kasserede lodret blev byttet til en ny (via en
3.part) og den nye overholdt i øvrigt sine spec OK.
- Nå nu bliver det vist for indspist.

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Re: Det er gratis å ønske

Jeps, men det ligger ca. 1 - 1 1/2 år tilbage. PicoTech tog dengang
konsekvensen og trak Humidiprobe ud af markedet indtil Sensirion fik styr på
deres sensorer.
De Humidiprobe?s PicoTech sælger i dag er ok.

Site Timeline